Enibas86

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen email versturen via upcmail adres, ontvangen is geen probleem. Krijg een windows foutmelding

Hulp nodig!

Mijn vader kan sinds een tijdje geen emails meer versturen vanaf zijn upc email adres. Dit is van het één op het andere moment gebeurd. Hij heeft meerdere keren met ziggo gebeld en die vertelden hem dat hij gehackt is en zijn wachtwoord moet wijzigen. Dit heeft hij meerdere malen gedaan zonder succes.

Ik denk zelf dat het met microsoft outlook/windows te maken heeft maar kan er niet achter komen hoe dit te veranderen. Iemand tips?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Groetjes Sabine
9 Reacties 9
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Enibas86 ,

Is het wachtwoord ook aangepast in het email programma ? Dit wordt nog weleens vergeten als men in mijn Ziggo het wachtwoord heeft veranderd.

Succes.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Je kunt het beste handmatig de mail instellingen geven in plaats van automatisch.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

Anders gaat hij waarschijnlijk proberen om de oude standaardinstellingen van de UPC mailserver te gebruiken.
Enibas86
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sparco©1963 en Nick999 thanks voor de tips! Ik zal even kijken of dit de oplossing is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Enibas86 . Welkom hier! Goed dat je even contact opneemt.
Ik ben heel erg benieuwd of het inmiddels is gelukt ^^ Heb je een update voor ons? 🙂
Enibas86
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo helaas is het nog niet opgelost. Er wordt de melding gegeven dat het account geblokkeerd is voor uitgaande mail. Hij kan alleen emails ontvangen op zijn upcmail.

Mijn vader heeft al enkele keren zijn beide wachtwoorden gewijzigd voor zijn mijnziggo en upcmail account en heeft daarbij ook de 24 uur gewacht waardoor de blokkering wordt opgeheven. Dit is tot nu toe nog niet gebeurd.

Ik dacht eerst dat het probleem bij microsoft outlook en windows ligt maar ben bang dat het toch aan Ziggo ligt.

Hoe nu verder?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik ga hier checken wat er qua blokkade's vanuit ons is gedaan. Wil je me een privebericht sturen met de postcode, het huisnummer en het e-mailadres waarover het gaat? 🙂
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/help-mijn-ziggo-e-mail-is-geblokkeerd-wat-moet-ik-doen-36508
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/help-mijn-ziggo-e-mail-is-geblokkeerd-wat-moet-ik-doen-36508

Deze link ook even checken.

En voor verzenden dus smtp.ziggo en niet upc...


En deze als jullie er gezamelijk helemaal niet meer uitkomen, en wel ook de pc zeker vrij is van viruszaken natuurlijk.

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/lieve-ziggo-doe-wat-aan-u-support-bij-vooral-mailblokkades-bijv-37047
Enibas86
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Ik ga hier checken wat er qua blokkade's vanuit ons is gedaan. Wil je me een privebericht sturen met de postcode, het huisnummer en het e-mailadres waarover het gaat? 🙂


Gedaan!

Uitgelicht topic