Wilmaschouten

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

kan geen chello mail ontvangen krijg foutmelding dat ik geen wachtwoord heb gegeven. dan ga ik naar instellingen en daar staat wel wachtwoord.heb gebeld met ziggo, zou worden doorverbonden maar niet gelukt wat moet ik doen

Ik maak gebruik van chello..nl. Dat werkt niet meer, krijg melding dat er geen wachtwoord is gevuld. Dat is echter wel. Ik heb gebeld met zigggo, die kunnen niet helpen.

wat kan ik doen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wilmaschouten
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel, ik heb inmiddels contact met ziggo gehad en ze gaan het oplossen. Bedankt Bert

 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Welkom @Wilmaschouten  op de Ziggo Community een klant helpt klant forum waar bestaande klanten zoals ik elkaar graag helpen.

 

Om wat voor apparaat gaat het waar je de foutmelding krijgt.

En de afzender van de mail heb je die alsvolgt zoals de screenshots ingevuld,

 

 

Wilmaschouten
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het betreft iPad, iPhone en pc.

bij allemaal krijg ik de melding dat er geen wachtwoord is bij chello.

Ik heb al jaren chello en nooit wachtwoord gewijzigd. Ik heb account verwijderd en weer geprobeerd op te voeren, maar ook dan krijg ik melding dat er geen wachtwoord is en dat ik naar instellingen moet. 
 

Wilmaschouten
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie trouwens een foutcode 0x8004010F

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Vreemd ook als je via de screenshot gegevens de e-mail instelt, dan zou het kunnen zijn dat er een storing kan zijn of iets anders.

Ik weet niet of je Pop of Imap gebruikt, en op de PC via Ziggo Webmail krijg je zeker de foutcode 0x8004010F

 

Ik weet dat de oude mail adressen niet meer gewijzigd kunnen worden, omdat alles naar @ziggo.nl wordt omgezet, ik ga dit toch even voorleggen aan een Ziggo Medewerker.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

Wilmaschouten
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dat klopt van die foutcode. 
bellen met ziggo heeft geen zin, want ze zeggen niet te kunnen 

het probleem bestaat al vanaf vrijdag,.account verwijderd en weer toegevoegd, helpt ook niet want dan krijg ik melding

of ik zeker weet dat ik het wil bewaren, omdat het mogelijk niet werkt

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik heb de vraag aan een Ziggo Moderator medewerker neergelegd misschien dat er een storing gaande is, sinds afgelopen vrijdag zijn er wel diverse storingen geweest, hopelijk kan de Ziggo Moderator je meer duidelijkheid geven hier.

 

Ze komen vanzelf in het topic, en nemen dan hier gewoon even alles met je door.

Wilmaschouten
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel, dan wacht ik maar af.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijke oplossing, ga naar Mijn Ziggo en wijzig het wachtwoord van je mailadres.

Klik hier → www.ziggo.nl en dan rechts bovenin naar Mijn Ziggo, in Mijn Ziggo →  Producten → Internet en een stukje naar beneden klik op wachtwoord beheren:

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Wilmaschouten Even nog een aanvulling, de foutcode geeft een Oulook profiel fout aan.

Welke versie van Outlook gebruik je?

Mogelijke oplossing klik hieronder:

https://docs.microsoft.com/nl-nl/outlook/troubleshoot/synchronization/error-0x8004010f-when-sending-...

Wilmaschouten
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel, ik heb inmiddels contact met ziggo gehad en ze gaan het oplossen. Bedankt Bert

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Wilmaschouten Wat gaat er bij Ziggo fout dat Ziggo het op gaat lossen?

Uitgelicht topic