Beantwoord

Kan al 3 dagen niet bij ziggo mail inloggen met 'n ziggo emailadres, foutcode CTX-0010

  • 6 december 2019
  • 38 Reacties
  • 894x Bekeken

Beste mensen van dit forum

Met het ene Ziggo emailadres kan ik wel inloggen bij Ziggo mail.

Met 'n ander Ziggo mailadres kan ik sinds 3 dagen niet meer inloggen bij Ziggo mail

De Ziggo mail adressen zijn op de zelfde manier aangemaakt en deden het beide.

Nieuw wachtwoord aanmaken lukt ook niet meer want het emailadres staat niet bij mijn aangemaakte emailadressen. En het emailladres opnieuw aanmaken lukt ook niet, want dan staat er dit emailadres is al bekend.

Ziggo kan dat emailadres volgens mij beter helemaal verwijderen zodat ik dat emailadres opnieuw kan aanmaken.

Ik zou willen dat Ziggo met een oplossing komt zodat ik dat emailadres weer kan gebruiken en kan inloggen bij Ziggo mail.

Ik wacht op de juiste oplossing en alvast bedankt voor het meedenken.

MvGr  B Zijlstra

icon

Best beantwoord door B Zijlstra 12 december 2019, 15:25

Beste Serkan

Vandaag 12-12-2019 / 15:20 uur deden beide emailadressen het weer.

Bedankt aan alle medewerkers van ziggo die het mogelijk hebben gemaakt dat alles weer correct werkt.

Gr Ben

Bekijk origineel

38 Reacties

Goedemorgen,

Klopt op de webmail al wel maar op de MAC nog niet dus ben nog aan het uitzoeken hoe dat op te lossen.

Reputatie 7

Hey @anneliesbrands . Ik zie dat er gisteren om 17:21 contact met je is geweest. Werkt alles nu weer? :-) 

@anneliesbrands

Helaas klopt ook die 3 dagen niet. Case is op zondag aangemaakt en het is vandaag donderdag

“De taak zou binnen 3 werkdagen opgepakt moeten zijn, en ik zie inderdaad dat hij op dit moment nog “open” staat.”

Binnen 3 werkdagen opgepakt wil niet zeggen dat er dan direct een oplossing voor een probleem is, maar dat iemand het in binnen 3 dagen in behandeling heeft.

Opgepakt wil dus zeggen dat er binnen 3 dagen gezocht wordt naar waar de oorzaak zit en wat dan de juiste oplossing moet worden en dan komt de uitvoering pas.

Helaas klopt ook die 3 dagen niet. Case is op zondag aangemaakt en het is vandaag donderdag

Reputatie 5
Badge +7

 

 

 Wij verwachten dat binnen 24 uur na aanmaak van de order het probleem is opgelost. Dit zou aan het einde van de dag moeten zijn rond 17:00 uur. Ik zou je dan ook willen vragen om het aan het einde van de middag of vanavond te testen. Als het dan nog niet werkt, laat het ons dan hier weten in plaats van ook te bellen.


@Lycke Ziggo misschien door deze reactie dat @anneliesbrands van 24 uur uit ging?

Reputatie 7

Hey @anneliesbrands . Waar vandaan komt dat het binnen 24 uur na het aanmaken van de taak opgelost moet zijn, durf ik niet te zeggen. Maar het is helaas ook niet hoe het gaat. De taak zou binnen 3 werkdagen opgepakt moeten zijn, en ik zie inderdaad dat hij op dit moment nog “open” staat. Helaas dit er dus niets anders op dan toch nog te wachten. 

Helaas, situatie is ongewijzigd. Krijg nog steeds dezelfde melding als afgelopen zondag. Wat nu? Ik hoor ook al sinds zondag dat de order is aangemaakt en dat het binnen 24 uur opgelost moet zijn. 

Beste Marije,

Bedankt voor je reactie. Ik zal het na 17.00 uur proberen en wacht ook met spanning af. Je hoort ons!

Reputatie 5

Ik neem het van Alex over, @anneliesbrands ! Ik vind het erg spijtig om te moeten lezen dat je zo'n vervelend gesprek hebt gehad met 1 van mijn collega's. Daarvoor mijn oprechte excuses. Ik kan mij voorstellen dat dit je een nare nasmaak heeft gegeven en dat je door de verschillende antwoorden niet zo goed weet of het nu in orde komt. 

 

Zoals aangegeven zijn de juiste acties nu ondernomen om het probleem voor je op te lossen. Wij verwachten dat binnen 24 uur na aanmaak van de order het probleem is opgelost. Dit zou aan het einde van de dag moeten zijn rond 17:00 uur. Ik zou je dan ook willen vragen om het aan het einde van de middag of vanavond te testen. Als het dan nog niet werkt, laat het ons dan hier weten in plaats van ook te bellen. Op die manier houden we het contact en de acties die we uitzetten overzichtelijk via 1 kanaal. Zo blijft het voor jou zelf ook een stuk duidelijker ;-)

Ik wacht je terugkoppeling met spanning af!

Beste Alex,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist weer 2 medewerkers gesproken. Mijn 1e gesprek is echt heel vervelend gelopen. Ik ervaar het als erg vervelend dat ik iedere keer een ander antwoord krijg is. De 1e dame van vanmiddag zei niet eens sorry en dat het opgelost was?? Ik begrijp nu uit je reactie dat er iemand mee bezig is en dat is fijn te horen. Kan jij mij aangeven wanneer het opgelost zou moeten zijn?

Hoi @anneliesbrands - goed dat de zoektocht je hier heeft gebracht, welkom :-)
Ik zie dat je er al contact over hebt gehad met enkele collega's en het inmiddels is doorgezet naar de juiste afdeling. Ik heb er alle vertrouwen in dat zij het gaan oplossen :thumbsup_tone1:

Beste Serkan,

 

Wij zitten met hetzelfde probleem. Zou je ons kunnen helpen?

 

Reputatie 7

Goedemorgen,

 

We hebben het e-mailprofiel op de achtergrond verwijderd en opnieuw opgevoerd.:blush:

Reputatie 6
Badge +8

Ik verwacht een stevige schop tegen de server.:relaxed:


Of ze hebben 'm even op de kop gehouden en zijn alle ( virtuele? ) foute bits en losse bytes er gewoon uitgevallen :astonished: .

 

...hoe de medewerkers van ziggo het hebben opgelost dat weet ik zelf ook niet...


Excuses zijn natuurlijk niet nodig! Het belangrijkste is dat alles uiteindelijk is opgelost.
Misschien komt een Ziggo mod nog even langs en vertelt ( alhoewel ik dat niet verwacht ) wat er gedaan is.

Ik verwacht een stevige schop tegen de server.:relaxed:

Pasi

Aan de oplossing hebben medewerkers van Ziggo gewerkt,dus hoe de medewerkers van ziggo het hebben opgelost dat weet ik zelf ook niet. (excuus daarvoor)

Pasi  Die vraag kan je dus beter aan de medewerkers van Ziggo vragen.

Gr Ben

Reputatie 6
Badge +8

Alle mensen bedankt die mee hebben gewerkt aan een oplossing,dus toch gelukt vandaag….


Graag gedaan.

Zou u misschien kunnen vertellen hoe het is opgelost? Dan leren ‘we’ er ook nog wat van.

Reputatie 7

Goedemiddag @B Zijlstra 

Bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat we het alsnog hebben weten te verhelpen. (met dank aan mijn collega's intern) :blush:

Alle mensen bedankt die mee hebben gewerkt aan een oplossing,dus toch gelukt vandaag.

Gr Ben

Beste Serkan

Vandaag 12-12-2019 / 15:20 uur deden beide emailadressen het weer.

Bedankt aan alle medewerkers van ziggo die het mogelijk hebben gemaakt dat alles weer correct werkt.

Gr Ben

Ik maak wel een anders nieuw emailadres aan voor belangrijke prive zaken,hier kan ik niet langer op wachten.

Gr Ben

Beste mensen

Ziggo weet geen oplossing voor dit email probleem.

Gr Ben


Waaruit maak je dit op?

@Serkan Ziggo  schreef: “Zowel Alias als hoofd e-mailaccount bestaan. We hebben enkel problemen met inloggen en te maken met een (voor mij) onbekende foutmelding “CTX-0010”. 

“Omdat @B Zijlstra aangeeft dat hij al langer problemen heeft met zijn hoofd e-mailaccount, is het goed dat we er helemaal induiken”

@B Zijlstra Ik zie nog niet dat Ziggo geen oplossing heeft of heeft iemand van Ziggo je dit laten weten?

 

Reputatie 6
Badge +8

...Ziggo weet geen oplossing voor dit email probleem...

???


Misschien alles nog even weer op een rijtje zetten:

- Bij het aanmaken van het hoofd emailadres is iets fout gegaan bij Ziggo en de klant heeft nooit op het hoofd emailadres kunnen inloggen.

- Sinds een paar dagen kan de klant ook niet meer inloggen met een alias.
 

...De mailboxen bestaan gewoon en staan ook geregistreerd onder het Mijn Ziggo account van @B Zijlstra….



Als de mailboxen allemaal nog bestaan, dan zou het aanmaken van een nieuwe alias, naar 1 van die mailboxen, toch de oplossing zijn?

Of missen we een mailbox? Is deze onlangs ( per ongeluk ) verwijderd, waardoor ook de alias niet meer werkt?

Blijkbaar mis ik wat, maar wat. Iemand een idee ?
 

Beste mensen

Ziggo weet geen oplossing voor dit email probleem.

Gr Ben

Serkan Ziggo schreef:
 

@Be rt

Een e-mailalias heeft geen inlogmogelijkheden, de mails komen binnen in de inbox van het hoofdadres.

Ik meen me te herinneren dat je ook gewoon met je Aliassen kunt inloggen? In dit geval werken beide e-mailadressen niet, zowel hoofd e-mailaccount als met de alias kunnen we niet inloggen.”

Ik heb het geprobeerd en je kunt bij Ziggo inderdaad wel inloggen met je alias, dan kom je in de webmail van het hoofdaccount terecht, ik had dit goed mis.:thinking:

Hoop voor je dat Serkan en het achterliggende team het op kunnen lossen voor je @B Zijlstra 

Reageer