Beantwoord

Kan al 3 dagen niet bij ziggo mail inloggen met 'n ziggo emailadres, foutcode CTX-0010

• 6 december 2019
  • 38 Reacties
  • 888x Bekeken

Toon eerste bericht

38 Reacties

Reputatie 7

Goedemorgen,

We hebben het e-mailprofiel op de achtergrond verwijderd en opnieuw opgevoerd.:blush:

Beste Serkan,

Wij zitten met hetzelfde probleem. Zou je ons kunnen helpen?

Hoi @anneliesbrands - goed dat de zoektocht je hier heeft gebracht, welkom :-)
Ik zie dat je er al contact over hebt gehad met enkele collega's en het inmiddels is doorgezet naar de juiste afdeling. Ik heb er alle vertrouwen in dat zij het gaan oplossen :thumbsup_tone1:

Beste Alex,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist weer 2 medewerkers gesproken. Mijn 1e gesprek is echt heel vervelend gelopen. Ik ervaar het als erg vervelend dat ik iedere keer een ander antwoord krijg is. De 1e dame van vanmiddag zei niet eens sorry en dat het opgelost was?? Ik begrijp nu uit je reactie dat er iemand mee bezig is en dat is fijn te horen. Kan jij mij aangeven wanneer het opgelost zou moeten zijn?

Reputatie 5

Ik neem het van Alex over, @anneliesbrands ! Ik vind het erg spijtig om te moeten lezen dat je zo'n vervelend gesprek hebt gehad met 1 van mijn collega's. Daarvoor mijn oprechte excuses. Ik kan mij voorstellen dat dit je een nare nasmaak heeft gegeven en dat je door de verschillende antwoorden niet zo goed weet of het nu in orde komt. 

Zoals aangegeven zijn de juiste acties nu ondernomen om het probleem voor je op te lossen. Wij verwachten dat binnen 24 uur na aanmaak van de order het probleem is opgelost. Dit zou aan het einde van de dag moeten zijn rond 17:00 uur. Ik zou je dan ook willen vragen om het aan het einde van de middag of vanavond te testen. Als het dan nog niet werkt, laat het ons dan hier weten in plaats van ook te bellen. Op die manier houden we het contact en de acties die we uitzetten overzichtelijk via 1 kanaal. Zo blijft het voor jou zelf ook een stuk duidelijker ;-)

Ik wacht je terugkoppeling met spanning af!

Beste Marije,

Bedankt voor je reactie. Ik zal het na 17.00 uur proberen en wacht ook met spanning af. Je hoort ons!

Helaas, situatie is ongewijzigd. Krijg nog steeds dezelfde melding als afgelopen zondag. Wat nu? Ik hoor ook al sinds zondag dat de order is aangemaakt en dat het binnen 24 uur opgelost moet zijn. 

Reputatie 7

Hey @anneliesbrands . Waar vandaan komt dat het binnen 24 uur na het aanmaken van de taak opgelost moet zijn, durf ik niet te zeggen. Maar het is helaas ook niet hoe het gaat. De taak zou binnen 3 werkdagen opgepakt moeten zijn, en ik zie inderdaad dat hij op dit moment nog “open” staat. Helaas dit er dus niets anders op dan toch nog te wachten. 

Reputatie 5
Badge +7

Wij verwachten dat binnen 24 uur na aanmaak van de order het probleem is opgelost. Dit zou aan het einde van de dag moeten zijn rond 17:00 uur. Ik zou je dan ook willen vragen om het aan het einde van de middag of vanavond te testen. Als het dan nog niet werkt, laat het ons dan hier weten in plaats van ook te bellen.

@Lycke Ziggo misschien door deze reactie dat @anneliesbrands van 24 uur uit ging?

Helaas klopt ook die 3 dagen niet. Case is op zondag aangemaakt en het is vandaag donderdag

@anneliesbrands

Helaas klopt ook die 3 dagen niet. Case is op zondag aangemaakt en het is vandaag donderdag

“De taak zou binnen 3 werkdagen opgepakt moeten zijn, en ik zie inderdaad dat hij op dit moment nog “open” staat.”

Binnen 3 werkdagen opgepakt wil niet zeggen dat er dan direct een oplossing voor een probleem is, maar dat iemand het in binnen 3 dagen in behandeling heeft.

Opgepakt wil dus zeggen dat er binnen 3 dagen gezocht wordt naar waar de oorzaak zit en wat dan de juiste oplossing moet worden en dan komt de uitvoering pas.

Reputatie 7

Hey @anneliesbrands . Ik zie dat er gisteren om 17:21 contact met je is geweest. Werkt alles nu weer? :-) 

Goedemorgen,

Klopt op de webmail al wel maar op de MAC nog niet dus ben nog aan het uitzoeken hoe dat op te lossen.

Reageer