Goedemiddag allen,
Ik weet niet wie dit topic had gesloten, maar ik was het in ieder geval niet.
@B Zijlstra heeft zijn gegevens met mij gedeeld en ik kan ook niet inloggen met zijn adresgegevens.
@Be rt
Een e-mailalias heeft geen inlogmogelijkheden, de mails komen binnen in de inbox van het hoofdadres.
Ik meen me te herinneren dat je ook gewoon met je Aliassen kunt inloggen? In dit geval werken beide e-mailadressen niet, zowel hoofd e-mailaccount als met de alias kunnen we niet inloggen.
Vraag via PB aan @B Zijlstra gesteld en aan het wachten op zijn antwoord op de vraag:
Zou je het wachtwoord van je e-mailadres, via Mijn Ziggo willen wijzigen? Als je dat al hebt gedaan, hoeft het natuurlijk niet meer!
@Pasi
Als de mailbox nu niet meer bestaat ( maar 3 dagen geleden nog wel ), dan moet Ziggo de laatste backup maar terugzetten.
De mailboxen bestaan gewoon en staan ook geregistreerd onder het Mijn Ziggo account van @B Zijlstra.
Over backup gesproken, heeft Ziggo wel een mailbox backup? Zo ja, dan moet daarin ook makkelijk te onderzoeken zijn of de bewuste mailbox heeft bestaan.
Een backup van een e-mail account? Een account bestaat of bestaat niet. Er is geen back-up van een account. Als ik bijv.. mijn Facebook account verwijder, dan ben ik m'n account toch ook kwijt?
Als het een alias is/was en de mailbox waarheen de alias verwijst bestaat nog, dan kan daarheen natuurlijk weer een nieuwe pointer/alias gemaakt worden. Ziggo zou de klant daarmee natuurlijk kunnen helpen. Het is klikkerdeklik werk.
Zowel Alias als hoofd e-mailaccount bestaan. We hebben enkel problemen met inloggen en te maken met een (voor mij) onbekende foutmelding “CTX-0010”.
Zodra ik een antwoord heb op m'n vraag richting @B Zijlstra , ga ik er weer verder mee stoeien en hoop ik dat we het snel kunnen verhelpen. Omdat @B Zijlstra aangeeft dat hij al langer problemen heeft met zijn hoofd e-mailaccount, is het goed dat we er helemaal induiken, dan de weg van de minste weerstand op te zoeken en het account te verwijderen en opnieuw te openen (zoals @B Zijlstra privé heeft voorgesteld). Ik wil dat liever ook niet omdat zoals @Pasi ook aangeeft, je de mails die je tot nu toe hebt ontvangen, dan ook kwijt bent.