Beantwoord

Is de Spamfilter van Ziggo is Lek



Toon eerste bericht

34 Reacties

Reputatie 1
Hieronder een overzicht van alle spam die een familielid van mij krijgt (die inmiddels al naar de Spambox is gesleept), en het is voornamelijk allemaal fake-mail van een zogenaamde Bol.com, nep-Hoorspecialist, nep-Detox bedrijf etc....

Inmiddels is het bijna 20 per dag of zelfs meer!!!!!!

Ze wordt er momenteel echt horendol van en 'is er nu echt behoorlijk klaar mee!'.

Ziggo adviseert om alle spam naar de Spam-box te slepen zodat de spamfilter dit zal leren te herkennen. Maar dat doet ze nou al een maand en zonder enig succes. Alle mail heeft bovendien ook een verschillend mailadres, dus blokkeren is haast niet te doen.

Als ik alle mails voor haar zou moeten omleiden via Gmail dan is dat toch eigenlijk van de zotte! Dus ik hoop dat Ziggo zich echt eens gaat wapenen tegen deze rotzooi aan mails.

*** Dubbele melding @Aar heeft eigen Topic over idem ****
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/wat-doet-ziggo-tegen-spam-37198

Het is niet handig een eigen Topic te starten en dan hetzelfde probleem hier weer te melden.
Er gaan dan meer mensen met je meedenken die niet op de hoogte zijn van de voortgang in je Topic.
Reputatie 4
Badge +4
Het is gewoon verschrikkelijk te noemen hoeveel spam Ziggo doorlaat komen elke dag weer. Een hele tijd niets en nu weer een hele tijd doorlaten van die rotzooi ja. ben er wel een beetje klaar mee als ik eerlijk mag zijn ja.
@Erik-Rik
Zie wat gedachten over hoe overstappen naar een ander email address kan gaan.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/wat-doet-ziggo-tegen-spam-37198#post369116
Het gaat over overstap naar een Gmail Account, maar het hoeft niet per se bij Google te zijn.
Kan ook bij een andere al dan niet gratis Email provider. Er zijn er zat.
Er is een goede kans dat de afhandeling beter zal zijn dan wat je nu bij Ziggo ervaart.
Gr Han
Reputatie 1
*** Dubbele melding @Aar heeft eigen Topic over idem ****
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/wat-doet-ziggo-tegen-spam-37198

Het is niet handig een eigen Topic te starten en dan hetzelfde probleem hier weer te melden.
Er gaan dan meer mensen met je meedenken die niet op de hoogte zijn van de voortgang in je Topic.


Was een advies op Twitter, dus vandaar.
Als de moderators anders zien mogen ze het aanpassen. Plus dat ik mijn post nog stevig heb ingesnoeid zoals je kan zien. Zo blijft de ervaring gebundeld. En mijn hulpvraag gescheiden.

Toch mooi zo?
@Aar
Ok, je hebt een punt. Er kan nu niets meer 'verkeerd' gaan. Er staat ook een link.
Han
Reputatie 1
Hmm.... Volgens mijn zus is er al 12 uur lang geen spam meer doorheengekomen, terwijl ze eerst elk uur een spammail kreeg. Zou er dan toch eindelijk wat veranderd zijn bij Ziggo wat zijn vruchten afwerpt 😃 😃?
Reputatie 7
Badge +18
@Aar dat zijn de goede berichten 😊
Reputatie 7
Badge +18
Hmm.... Volgens mijn zus is er al 12 uur lang geen spam meer doorheengekomen, terwijl ze eerst elk uur een spammail kreeg. Zou er dan toch eindelijk wat veranderd zijn bij Ziggo wat zijn vruchten afwerpt 😃 😃?


Ssssssssssstttttt ...

Reageer