Sinds enkele maanden staat mijn Spam box vol spam mail die vanuit de Ziggo Server wordt doorgelaten, normaal nooit geen probleem altijd lege Spam box op mijn @ziggo.nl account, maar spant nu echt de kroon, ook veel van hetzelfde bedrijf c.q. mail van dezelfde afzender.
Zijn er tips en truc's om de email server of Imap in te stellen hiervoor, of de mail door te geven.
Best beantwoord door hanh
Met Ziggo WebMail of met een Email Client voor een IMAP Ziggo Account, kun je het SPAM Filter aanleren het voortaan beter te gaan doen.
Dat werkte vroeger niet zo goed, maar dat schijnt tegenwoordig beter te gaan.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam/
Al doende zal de boordeling door het SPAM Filter na een tijdje beter moeten gaan lijken op jouw opvattingen over wel/niet SPAM.
Altijd de SPAM Folder in de gaten houden. Er blijft een (kleine) kans dat er per ongeluk iets waardevols in wordt afgeleverd.
Dat je vroeger geen of veel minder SPAM kreeg is ook een kwestie van geluk.
Iedereen kan berichten krijgen die je liever niet ontvangt.
Gr Han