1
Vraag
2
Reacties
Angel11

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

iPad en webmail weergave

Even een vraag.
Zowel op mijn iPad als iPhone heb ik hetzelfde probleem.
Als ik mijn mailtjes in de ziggo webmail app bekijk en er zit in een mail een link waar ik naar een webpagina kan gaan, als ik daar op druk en daarna weer terug wil gaan naar mijn webmail is dit niet mogelijk. Er zit geen kruisje oi waarmee ik de pagina kan sluiten.

Op het moment dat ik ziggomail sluit en weer opnieuw ga inloggen opent hij weer deze pagina en kan ik hierdoor niet mijn mails bekijken. Ik moet dan mijn iPad of iPhone helemaal uitzetten en opnieuw opstarten om weer normaal te kunnen inloggen bij ziggomail via de app. Wie heeft hiervoor een oplossing.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Angel11
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt iedereen voor het antwoorden maar na anderhalve maand verder verschijnt er sinds vandaag een gereed knop links in de hoek waardoor het probleem nu is opgelost ???

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Vind u niet linksboven een knop om terug te gaan naar Mail?
Angel11
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nee dat is het probleem ik zie dus nergens een kruisje oi
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik gebruik de standaard mail app van iOs. Daar zijn geen problemen. De webmail app van Ziggo ken ik niet.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Angel11 welkom op de Community. Onze webmail moet natuurlijk wel goed werken op jullie iPad, op deze manier kun je dit niet goed gebruiken. Om te kijken wat er aan de hand is moeten wij wat meer weten.


  • Zou je een screenshot kunnen maken van wat er misgaat? Let erop dat hierbij geen privé informatie zichtbaar is.
  • Heb je de nieuwste OS op beide toestellen geïnstalleerd?

EnergieBoy is een Community lid die veel weet van Apple en mobiel. Misschien kan hij eens testen of dit bij hem wel goed gaat? 🙂
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Ik ken ook geen ziggo webmail app en als ik ziggo webmail open op mijn browser (safari) dan heb ik geen enkel probleem met het aanklikken van een link. Ik krijg dan gewoon een tweede browser blad dat zich dan opent. Bij mijn iPhone zie ik rechts onderin twee vlakjes bij elkaar, naast het boekje. Klik op de twee vlakjes en je krijgt te zien welke tabbladen je open hebt staan. Klik nu het tabblad van je ziggo webmail en hij zal die weer openen.

Afsluiten van de tabbladen doe je dan met het X, dat links bovenin staat.

Maar wat Jan F. al zegt, gebruik gewoon de standaard iOS mail en je nergens problemen mee. Dan hoef je ook niet elke keer in te loggen. Wel zo makkelijk :blush:
Angel11
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt iedereen voor het antwoorden maar na anderhalve maand verder verschijnt er sinds vandaag een gereed knop links in de hoek waardoor het probleem nu is opgelost ???
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Fijn om te horen Angel11
Veel plezier in ieder geval weer 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic