Beantwoord

IOS 13.2.2 - Mail loopt vast op gemarkeerde berichten

  • 10 november 2019
  • 1 Reactie
  • 56x Bekeken

Hebben meer mensen last van een vastlopende mail app in IOS 13.2.2. (iPhone X)? Na heel veel proberen waaronder het account compleet verwijderen en weer terugzetten lijkt het erop dat de app vastloopt op gemarkeerde berichten. Het vreemde is dat ik een gemarkeerd bericht in de map “Inkomend” gewoon kan benaderen en openen. Echter als ik de map “Gemarkeerd” open en vanuit daar een mail wil openen dan loopt de app enorm traag of loopt compleet vast.

 

Heeft iemand een oplossing?

icon

Best beantwoord door EnergieBoy 11 november 2019, 09:42

Hoi @Richy01 
Ik zou haast zeggen, dit is een Apple probleem en niet een Ziggo probleem.
De Mail app van Apple is op dit moment en echt een puinhoop, wat je ook lees op veel andere forums. Er zijn problemen dat je bv niet kunt zien wie de mail heeft verzonden of dat je mail, die je wilt versturen, hardnekkig in beeld blijft staan.

Wat je het best kan doen is de instellingen van je mail volledig te verwijderen en je iPhone helemaal af te sluiten en weer opnieuw op te starten. Je iPhone ziet er dan weer normaal en vertrouwd uit en uiteraard hoop ik ook dat ze snel met een update komen en blijf je problemen ondervinden, overweeg dat een andere mail-app te installeren om te zien of je daar het probleem ook hebt. Zo kun je in ieder geval controleren waar het aan ligt (in jou geval kan het natuurlijk ook niet aan Apple liggen). 

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7

Hoi @Richy01 
Ik zou haast zeggen, dit is een Apple probleem en niet een Ziggo probleem.
De Mail app van Apple is op dit moment en echt een puinhoop, wat je ook lees op veel andere forums. Er zijn problemen dat je bv niet kunt zien wie de mail heeft verzonden of dat je mail, die je wilt versturen, hardnekkig in beeld blijft staan.

Wat je het best kan doen is de instellingen van je mail volledig te verwijderen en je iPhone helemaal af te sluiten en weer opnieuw op te starten. Je iPhone ziet er dan weer normaal en vertrouwd uit en uiteraard hoop ik ook dat ze snel met een update komen en blijf je problemen ondervinden, overweeg dat een andere mail-app te installeren om te zien of je daar het probleem ook hebt. Zo kun je in ieder geval controleren waar het aan ligt (in jou geval kan het natuurlijk ook niet aan Apple liggen). 

Reageer