Beantwoord

Instellen van categorien in outlook (MS Office 2016) werkt niet

  • 16 december 2018
  • 3 reacties
  • 733 keer bekeken

Het kiezen van categorien in outlook met mijn Ziggo account werkt niet, kun je niet kiezen.
Hetzelfde geld voor een bericht markeren wat ook niet werkt.
Daarentegen zit in diezelfde outlook-app ook een hotmail account waarbij het wel werkt.
Hoe kan dit? en hoe op te lossen?
icon

Best beantwoord door Jonathan-458 24 december 2018, 21:55

Beste @Verballi,

Dit klopt, de Outlook "Categorieën" functie werkt alleen volledig met POP of met Exchange, niet i.c.m. IMAP.

Voor een soort van work-arround, welke naar mijn mening niet ideaal is, zie;
Reclaim Outlook categories for imap accounts

MVG
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Hallo Verballi, welkom op onze Community.

Zo te lezen heeft het met de Outlook app te maken, is dat op je smartphone of op je Windows? Ook het gebruik van categorieën komt me niet bekend voor in combinatie met onze mail. Zou je daar een screenshot van kunnen maken (zonder dat je privé inhoud laat zien)? Dan is de kans groter dan iemand hier op de Community een goede tip heeft 🙂
Het betreft het outlook programma op de PC en het gaat om de categorien zoals in de screenshot

Beste @Verballi,

Dit klopt, de Outlook "Categorieën" functie werkt alleen volledig met POP of met Exchange, niet i.c.m. IMAP.

Voor een soort van work-arround, welke naar mijn mening niet ideaal is, zie;
Reclaim Outlook categories for imap accounts

MVG