1
Vraag
2
Reacties
Verballi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Instellen van categorien in outlook (MS Office 2016) werkt niet

Het kiezen van categorien in outlook met mijn Ziggo account werkt niet, kun je niet kiezen.
Hetzelfde geld voor een bericht markeren wat ook niet werkt.
Daarentegen zit in diezelfde outlook-app ook een hotmail account waarbij het wel werkt.
Hoe kan dit? en hoe op te lossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Beste Verballi,

Dit klopt, de Outlook "Categorieën" functie werkt alleen volledig met POP of met Exchange, niet i.c.m. IMAP.

Voor een soort van work-arround, welke naar mijn mening niet ideaal is, zie;
Reclaim Outlook categories for imap accounts

MVG

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Verballi, welkom op onze Community.

Zo te lezen heeft het met de Outlook app te maken, is dat op je smartphone of op je Windows? Ook het gebruik van categorieën komt me niet bekend voor in combinatie met onze mail. Zou je daar een screenshot van kunnen maken (zonder dat je privé inhoud laat zien)? Dan is de kans groter dan iemand hier op de Community een goede tip heeft 🙂
Verballi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het betreft het outlook programma op de PC en het gaat om de categorien zoals in de screenshot
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Beste Verballi,

Dit klopt, de Outlook "Categorieën" functie werkt alleen volledig met POP of met Exchange, niet i.c.m. IMAP.

Voor een soort van work-arround, welke naar mijn mening niet ideaal is, zie;
Reclaim Outlook categories for imap accounts

MVG
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic