Beantwoord

Inkomende server wordt niet herkend in Outlook

  • 25 augustus 2019
  • 10 Reacties
  • 188x Bekeken

Ik heb, wegens een hack, mijn wachtwoord van Ziggo moeten wijzigen. Op mijn telefoon én in Ziggo mail gaat ontvangen en verzenden probleemloos. Op mijn laptop ontvang ik in outlook geen mail van ziggo meer.
Wachtwoord gewijzigd, stappenplan gevolgd, alles volgens het boekje, maar geen inkomende mails. wel uitgaande.
Het lijkt ook wel of outlook het nieuwe wachtwoord maar niet wil onthouden.
Wie kan mij helpen?
icon

Best beantwoord door Be rt 25 augustus 2019, 23:27

Haal dat account maar weg uit Outlook en nieuw account maken als je mails toch in de webmail staan.
IMAP haalt niets weg als je zelf niets in de prullenbak gooit en het account verwijderd.

Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen en gaat het vanzelf goed.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
TOP, veel mailplezier gewenst.☺
Dank! Zojuist gedaan en het werkt.
Reputatie 7
Badge +35
Haal dat account maar weg uit Outlook en nieuw account maken als je mails toch in de webmail staan.
IMAP haalt niets weg als je zelf niets in de prullenbak gooit en het account verwijderd.

Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen en gaat het vanzelf goed.
Met IMAP kijk je in je mail die op de server staat.

Controleer eerst maar de mail via de webmail.

al gedaan, Ziggo mail werkt correct, ook de mail op de telefoon werkt naar behoren, alleen op de pc, in outlook, kan er geen verbinding worden gemaakt met de inkomende mail. Alle instellingen staan goed.
Reputatie 7
Badge +35
Met IMAP kijk je in je mail die op de server staat.

Controleer eerst maar de mail via de webmail.
Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen.
ik durf niet alle te verwijderen en opnieuw in te stellen, ik ben bang dat ik dan mail kwijtraak.
Bijlage verwijderd, dank voor deze reactie.
Vinkje uitgezet, hielp niet.
En het automatisch instellen gaat niet, het lijkt alsof outlook staaeds weer het oude wachtwoord gebruikt.
Reputatie 7
Badge +35
Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen.
Haal het vinkje bij SPA eens weg. SPA is een Microsoft specifiek iets voor zover ik weet. Ik vermoed dat dat niet werkt met Ziggo servers.
Reputatie 7
Badge +12
@Patrieske35 ,

U kunt nu nog Uw prive gegevens verwijderen binnen het uur! NOOIT email adressen zichtbaar op een forum plaatsen.