dolfijntje1962

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

incredimail geeft foutmelding ERR [AUTH] Verificatie mislukt..kan iemand mij hier mee helpen ?

ik zit met een probleem. ik gebruik incredimail , maar die werk niet meer ! hij geeft steeds aan -ERR [AUTH] Verificatie mislukt. er komt geen mail meer binnen, en er kan ook geen mail meer uit ! ik wil dit mail adres graag behouden , omdat dit mail adres bij alle instantie,s is op gegeven ook het Zieken huis ,  en omdat Ik een groniche pijn patient ben is het nu heel vervelend dat ik geen mail meer van mijn artsen kan ontvangen of terug kan sturen .   mijn Ziggo mail doet het wel ! en mijn G,mail doet het ook !   met vriendelijke groet  M.Pleumeekers   
25 Reacties 25
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hoi @dolfijntje1962, logisch dat je dit graag wilt behouden! 

Ik ben niet heel erg bekend met incrediMail, maar de foutmelding die je krijgt duidt op een probleem bij de authenticatie/verificatie. Meestal is dit je ingestelde e-mailadres of wachtwoord. Heb je een optie binnen het programma om dit te controleren en eventueel opnieuw te bevestigen?

dolfijntje1962
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Alex al vast bedank voor de hulp

Ik heb Gisteren geprobeerd incrediMail opnieuw te installeren.

maar lukt niet .

Ik gebruik het wachtwoord dat ik ook hier bij mijn Ziggo mail gebruik , dus dat wachtwoord moet goed zijn .

in mijn Ziggo mail kan ik zo inloggen, dat is geen probleem .

dus ik denk dat e-mailadres het probleem is , maar dat mail adres gebruik ik al Jaren, dus is vreemd dat ik het nu niet zou kunnen gebruiken .

zie a,u,b de bijlages meschien kan U zien wat Ik fout doe .

dolfijntje1962
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dit wil nog niet echt lukken zo 😞 Begrijp ik goed dat je wel gewoon toegang hebt tot webmail? Zodra dat werkt kunnen we vaststellen dat er met je account zelf niets aan de hand is. 

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Zijn die instelmogelijkheden in incredimail echt zo beperkt? Het ziet er wel erg basic uit, beetje kinderlijk bijna. Kun je geen poorten en protocollen (bv SSL of STARTTLS) opgeven?

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Hallo, zo te lezen heb je problemen met je mail browser IncrediMail. Dit programma ken ik heel aardig goed. Mijn vraag hierover is nu of jouw problemen opgelost is op dit moment? Ik hoor het graag van je.

Ferry.

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Opnieuw installeren heeft in dit geval geen zin. Dit duidt een probleem aan de instellingen. Ik wacht verder af…

Ferry.

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Helaas nog geen respons. Ik heb hieronder wat beelden geplaatst.

Ferry.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je het al eens geprobeerd met dit vinkje aan?

 

Geen respons, dat komt mogelijk omdat vrijwel niemand meer Incredimail meer gebruikt en/og nog weet hoe het precies werkt.

LET OP maak een backup en stap over op een ander mailprogramma.

E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar

E-maildienst Incredimail stopt ermee. Vanaf 20 maart is de desktopapplicatie van de dienst niet meer te gebruiken, en kunnen gebruikers geen berichten meer ontvangen en verzenden. Het bedrijf zegt dat er geen behoefte meer is aan de dienst die het aanbood.

Het bedrijf zegt dat gebruikers vanaf 20 maart geen e-mails meer kunnen ontvangen of versturen, maar ook niet meer bekijken. Hetzelfde geldt voor contactpersonen en bijlages. 'In sommige gevallen' kunnen sommige functies nog wel werken, zegt Perion, maar dat is dan wel 'substantieel minder betrouwbaar.' Het bedrijf biedt dan ook geen ondersteuning en klantenservice meer aan. Het bedrijf raadt klanten aan een nieuwe e-maildienst te zoeken en daar hun data naartoe te migreren. Incredimail had naar eigen zeggen vier miljoen klanten.

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Be rt@:

In feite kunnen we wel een aantal jaren vanaf halen van 20, want ze waren een aantal jaren niet meer actief geweest. Spijtig ook te lezen dat ze ermee stoppen. Ik heb een VIP abonnement. Eigenlijk wil ik hun software wel overnemen en daarmee verder gaan. Misschien is dit een overweging voor me? Ik zal eens kijken… Maar dat ene vinkje hoef er niet bij. Dit gaat zo perfect werken. Tegenwoordig heeft men verschillen mail browsers/programma hiervoor. Maar zo leuk als IncrediMail wordt het nooit meer. Overigens beschikt wel over de laatste (nieuwe) update van IncrediMail. Dat was ooit een persoonlijk update geweest.

Ferry.

Justin23

Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes
Ferry1960 wrote:

Be rt@:

In feite kunnen we wel een aantal jaren vanaf halen van 20, want ze waren een aantal jaren niet meer actief geweest. Spijtig ook te lezen dat ze ermee stoppen. Ik heb een VIP abonnement. Eigenlijk wil ik hun software wel overnemen en daarmee verder gaan. Misschien is dit een overweging voor me? Ik zal eens kijken… Maar dat ene vinkje hoef er niet bij. Dit gaat zo perfect werken. Tegenwoordig heeft men verschillen mail browsers/programma hiervoor. Maar zo leuk als IncrediMail wordt het nooit meer. Overigens beschikt wel over de laatste (nieuwe) update van IncrediMail. Dat was ooit een persoonlijk update geweest.

Ferry.

@Ferry1960  Ik gebruikte het programma al vanaf het begin en heb er nooit problemen mee gehad.

 

De voornaamste reden dat ik dit programma gebruikte was dat ik Eén postvak had voor al mijn emailadressen.  Ik heb 12 emailadressen (Werk, kinderen, school) waarvan alle post mooi in 1 postvak binnenkwam en vandaar uit verdeelde ik de mailtjes naar de diverse bewaar mappen.

Ik heb nu Mozilla Thunderbird  maar vind dit dus maar niets.

Weet iemand een soortgelijk emailclient als Incredimail waar je wel 1 postvak hebt voor alle emailadressen?

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Ik wil hier nog even melden, dat ik heb besloten niet over te nemen. De hele software gebeuren van IncrediMail is daadwerkelijk definitief hiermee afgelopen. Via VIP reageren heeft nu ook geen zin meer via USA. Jammer… en verder zal ik geen helpdesk over IncrediMail meer aanbieden/delen. Want dit heeft toch geen zin meer.

 

Ferry.

Justin23

Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes

Ik gebruik het nog steeds en werkt gewoon nog. Ik merk geen verschil.

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Justin23 @: Wij gebruiken hem nog steeds. Echter kreeg ik vandaag nog een VIP mail van de makers (vanuit USA dus) en helaas kunnen vaste gebruikers met hun eigen codes ook niet meer activeren. Dat betekent dat wij als vast gebruikers van IncrediMail als gast profiel verder moeten gaan. Ze vertelde ook erbij dat IncrediMail steeds minder betrouwbaar zal werken in deze tijd. Ze gaven mij ook een linkje… waar je de gegevens van bijvoorbeeld adresboek makkelijk kunnen exporteren. Hiervoor zijn speciale programma's voor om dit voor elkaar te kijken. Maar eigenlijk hoeft dit niet eens. Ik ben zelf al bezig om de hele zooi over te brengen, inclusief mail berichten enz. Maar ieder behoort IncrediMail helaas tot het verleden. Vanmorgen kreeg ik alsnog de aller laatste (persoonlijk) mail bericht van de makers IncrediMail. Ik zal ze zeker gaan missen. IncrediMail bevat momenteel helaas enkele bugs en hierdoor werkt de mail browser niet helemaal naar behoren. Maar hij werkt nog wel prima. Lang zal het zeker niet meer duren. Houd daar wel rekening mee. Dit programma IncrediMail ergens anders downloaden is zeker af te raden! Want sommige maken hier al misbruik van. Niet doen dus… neem liever een ander mail browser programma voor. Dit geldt eigenlijk voor iedereen. Succes met jullie keuze.

Ferry.

dolfijntje1962
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja klopt IncrediMail is daadwerkelijk definitief gestopt !

mijn Vriend heeft het progama tot gisteren nog kunnen gebruiken , en nu ook niet meer .

Ze schrijven Wij raden U ten zeerste aan contact met U Emailprovider aan .

en er voor te zorgen dat er een back up van al u gegevens word gemaakt .

pff lekker dan

Ik ben nu bezig met Mozilla Thunderbird maar dit lukt ook niet, krijg nu het bericht

( Aanmelden bij server imap.ziggo.nl met gebruikersnaam ***@home.nl is mislukt.)

heeft Iemand nog een tip ?

met vriendelijke groet M.Pleumeekers

 

** Aangepast door moderator (Mark) **
Persoonlijke gegevens verwijderd.

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

dolfijntje1962 @: Mijn IncrediMail werkt op dit moment goed, ook al is deze niet meer geactiveerd. Dus ik draai momenteel met een freeware optie i.p.v. vast VIP gebruiker van IncrediMail. Ik las hier dat je problemen heb met het aanmelden via ander mail browser neem ik aan? Via deze linkte kun je al heel wat mee: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen

Probeer anders die POP optie. Deze is vaak makkelijker. Maar IMAP optie zou dan ook moeten werken. Sommige browser hebben hier daadwerkelijk moeite mee. Ik vind op zich dat mail browser van Microsoft Mail een mooi programma. Die van outlook express is ook prima, alleen is deze wat trager met het bijwerken. Maar dat komt omdat deze bij mij nog niet als standaard geselecteerd staat. IncrediMail is nog steeds mijn standaard mail browser. Maar dit kan voor mij ook heel snel afgelopen zijn. Ik was al bezig geweest met verschillende mail browsers en een deel compleet alles ge-exporteerd.

Ferry.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Willen jullie SVP het standaard lettertype gebruiken, oranje vet is moeilijker leesbaar en zwart vet verbeterd de leesbaarheid ook niet.

Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Be rt wrote:

Willen jullie SVP het standaard lettertype gebruiken, oranje vet is moeilijker leesbaar en zwart vet verbeterd de leesbaarheid ook niet.


Ik denk dat het zo beter is?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mooi blauw is niet lelijk 

Uitgelicht topic