Best onvoorspelbaar krijg ik de Win10 Outlook 365 mail de popup dat er niet ingelogd kan worden op mn mailaccount.
Dan klik ik op verbinden / opslaan met zelfde ww .. tada.. alles werkt weer een hele tijd..
Dit gebeurt soms 1 tot meerdere keren per dag..
Van de Win10 mail app die ik ook draai op zelfde PC: Nooit een foutmelding..
Dit komt enkel voor bij de Ziggo imap/smtp servers, NOOIT bij Gmail account in Outlook.
De instellingen van SSL/TLS beveiliging en poort staan vlg boekje.. Is ook heel lang zelden fout gegaan.
Iets van de laatste maand/6 weken?? Ziggo helpdesk ziet nix vreemds.
Heb wel een aantal machines draaien die kunnen inloggen op imap. Te vaak ???
Gebeurt ook op mn Galaxy S9 met galaxy mail app, maar slechts een enkele keer per week?
Gebruik Bitdefender Total Security, hier ook al imap en smtp als uitzonderingen ingevoerd. Helpt niet.
En.. bijzonder?? Gmail IMAP geeft nooit deze melding in Outlook..
Heb de Cisco modem en de eigen Asus router al eens gereboot.. (je weet nooit) helpt ook niet.
Iemand????