McCraft

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

IkKrijg geen mail binnen op mijn IPHONE

Ik heb een IPHONE SE en heb het mail account van Ziggo ingesteld met de gegevens die hier op de website te vinden zijn.

 

Echter komen er geen mails binnen op de iPhone, maar wel in de mailbox op mijn laptop. Mails versturen gaat wel.

 

Ik krijg de melding dat de server imap.ziggo.nl niet reageert en ik mijn account instellingen moet controleren.

Ik jheb het account al diverse keren verwijdert en opnieuw ingesteld, helaas zonder resultaat.

 

Iemand een andere oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
McCraft
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Lycke,

 

in het weekend nogmaals opnieuw alles geïnstalleerd en voor alsnog werkt het nu.☺️
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @McCraft . Welkom hier! 

Wat er precies misgaat, durf ik niet gelijk te zeggen. Maar samen met de ervaren gebruikers hier op de Community moeten we dit vast kunnen oplossen ^^. 

 

Je hebt het heel specifiek over het ontvangen van mail. Het verzenden lukt dus wel? 🙂 

McCraft
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, mails versturen via de IPhone gaat prima.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Sorry @McCraft. Je topic is naar de achtergrond geschoven. 

Speelt dit issue nog steeds? Zo ja; zou je ons kunnen laten zien hoe je de instellingen voor inkomende mail precies hebt staan, momenteel? 🙂 

McCraft
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Lycke,

 

in het weekend nogmaals opnieuw alles geïnstalleerd en voor alsnog werkt het nu.☺️
 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ah, super! Fijn om te lezen. Mocht je ons toch nog eens ergens voor nodig hebben, dan weet je de Community in elk geval te vinden. Een mooie dag gewenst! 

Uitgelicht topic