Beantwoord

ik kan niet meer op een link klikken - webmail

  • 19 december 2018
  • 5 Reacties
  • 516x Bekeken

Als ik in mijn email op een link wil klikken werd de link altijd geopend en werd ik bv direct naar een website gestuurd. Nu is het een gewone tekst en moet ik met kopieren en plakken werken. Gebeld met ziggo maar zij konden mij niet helpen. Hoe kan ik dit herstellen?
icon

Best beantwoord door bburgg 19 december 2018, 12:33

Controleer in je Ziggo webmail onder Instellingen en dan Email of je 'E-mails met HTML-indeling toestaan'' heb aangevinkt.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +6
Controleer in je Ziggo webmail onder Instellingen en dan Email of je 'E-mails met HTML-indeling toestaan'' heb aangevinkt.
Reputatie 7
Badge +26
Hoe lees je je mail, webmail? app? programma? mobiel? PC?
Wat meer info graag, met merken en (type) nrs. eventueel .
Hallo, dank voor jullie reacties! In mijn mail stond inderdaad dat er geen HTML indeling toegestaan worden. ik ben naar instellingen gegaan en heb het aangepast. nu werkt het weer! hartelijk dank.
Dat stond aangevinkt. Ik ha nu aangevinkt HTML en platte tekst aangevinkt, maar dat maakt geen verschil. De beveiliging schiet er gewoon af als je afbeeldingen openen klikt. Maakt niet uit van wie de mail afkomt. De eerste gaat goed, heel af en toe nr 2 ook nog maar dan gaat het fout en is het ineens niet meer beveiligd
Reputatie 3
Badge +6
Dat stond aangevinkt. Ik ha nu aangevinkt HTML en platte tekst aangevinkt, maar dat maakt geen verschil. De beveiliging schiet er gewoon af als je afbeeldingen openen klikt. Maakt niet uit van wie de mail afkomt. De eerste gaat goed, heel af en toe nr 2 ook nog maar dan gaat het fout en is het ineens niet meer beveiligd

Het aanvinken van HTML (+) platte tekst (onder E-mails opmaken als) geldt alleen voor het maken van eigen nieuwe e-mails en niet voor het weergeven van e-mails die je ontvangt. Die opties vind je allemaal onder Weergeven.

Reageer