1
Vraag
2
Reacties
aquastella

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan niet meer op een link klikken - webmail

Als ik in mijn email op een link wil klikken werd de link altijd geopend en werd ik bv direct naar een website gestuurd. Nu is het een gewone tekst en moet ik met kopieren en plakken werken. Gebeld met ziggo maar zij konden mij niet helpen. Hoe kan ik dit herstellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Controleer in je Ziggo webmail onder Instellingen en dan Email of je 'E-mails met HTML-indeling toestaan'' heb aangevinkt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Hoe lees je je mail, webmail? app? programma? mobiel? PC?
Wat meer info graag, met merken en (type) nrs. eventueel .
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Controleer in je Ziggo webmail onder Instellingen en dan Email of je 'E-mails met HTML-indeling toestaan'' heb aangevinkt.
aquastella
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, dank voor jullie reacties! In mijn mail stond inderdaad dat er geen HTML indeling toegestaan worden. ik ben naar instellingen gegaan en heb het aangepast. nu werkt het weer! hartelijk dank.
riavham

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat stond aangevinkt. Ik ha nu aangevinkt HTML en platte tekst aangevinkt, maar dat maakt geen verschil. De beveiliging schiet er gewoon af als je afbeeldingen openen klikt. Maakt niet uit van wie de mail afkomt. De eerste gaat goed, heel af en toe nr 2 ook nog maar dan gaat het fout en is het ineens niet meer beveiligd
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
riavham wrote:
Dat stond aangevinkt. Ik ha nu aangevinkt HTML en platte tekst aangevinkt, maar dat maakt geen verschil. De beveiliging schiet er gewoon af als je afbeeldingen openen klikt. Maakt niet uit van wie de mail afkomt. De eerste gaat goed, heel af en toe nr 2 ook nog maar dan gaat het fout en is het ineens niet meer beveiligd


Het aanvinken van HTML (+) platte tekst (onder E-mails opmaken als) geldt alleen voor het maken van eigen nieuwe e-mails en niet voor het weergeven van e-mails die je ontvangt. Die opties vind je allemaal onder Weergeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic