Beantwoord

Huawei Y6 mailinstelling - uitgaande mail lukt niet

  • 8 november 2018
  • 5 Reacties
  • 537x Bekeken

Krijg wel mails binnen maar uitsturen lukt niet. Bij instellen uitgaande server (volg precies instructies van Ziggo op) krijg ik melding:

Kan niet voltooien. Kan geen verbinding met de server maken vanwege een niet-vertrouwd of ongeldig certificaat.
icon

Best beantwoord door Jagee 8 november 2018, 21:32

Uiteindelijk bleek dat het ww geblokkeerd was. Met een nieuw ww werkt alles weer naar behoren. Toch raar dat de Ziggo-helpdesk daar niet op kon komen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Fijn dat het opgelost is.
Uiteindelijk bleek dat het ww geblokkeerd was. Met een nieuw ww werkt alles weer naar behoren. Toch raar dat de Ziggo-helpdesk daar niet op kon komen.
Reputatie 2
Badge +2
Gebruik je het standaard mail programma van de Huawei?
Misschien een andere mail programma uitproberen proberen.. bijv. Outlook.
Dank Emilio,
Hebik al geprobeerd maar het helpt niet.
Reputatie 2
Badge +2
Bij Beveiligingstype, probeer eens STARTTSL (of TSL).
Let op: na het kiezen van een Beveiligingstype, kan de waarde bij Poort veranderen.
Zorg dat bij Poort 587 ingevoerd is.

Verder is het belangrijk je volledig e-mailadres als gebruikersnaam in te vullen.