Beantwoord

Huawei Y6 mailinstelling - uitgaande mail lukt niet

  • 8 november 2018
  • 5 Reacties
  • 537x Bekeken

Krijg wel mails binnen maar uitsturen lukt niet. Bij instellen uitgaande server (volg precies instructies van Ziggo op) krijg ik melding:

Kan niet voltooien. Kan geen verbinding met de server maken vanwege een niet-vertrouwd of ongeldig certificaat.
icon

Best beantwoord door Jagee 8 november 2018, 21:32

Uiteindelijk bleek dat het ww geblokkeerd was. Met een nieuw ww werkt alles weer naar behoren. Toch raar dat de Ziggo-helpdesk daar niet op kon komen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Bij Beveiligingstype, probeer eens STARTTSL (of TSL).
Let op: na het kiezen van een Beveiligingstype, kan de waarde bij Poort veranderen.
Zorg dat bij Poort 587 ingevoerd is.

Verder is het belangrijk je volledig e-mailadres als gebruikersnaam in te vullen.
Dank Emilio,
Hebik al geprobeerd maar het helpt niet.
Reputatie 2
Badge +2
Gebruik je het standaard mail programma van de Huawei?
Misschien een andere mail programma uitproberen proberen.. bijv. Outlook.
Uiteindelijk bleek dat het ww geblokkeerd was. Met een nieuw ww werkt alles weer naar behoren. Toch raar dat de Ziggo-helpdesk daar niet op kon komen.
Reputatie 2
Badge +2
Fijn dat het opgelost is.