Ron Kohlberg

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe zie ik de verschillende mails binnen dezelfde conversatie in Ziggo webmail?

Ik gebruik Ziggo-mail via mijn laptop. Als er door meerdere door mij gemailden gereageerd wordt dan worden er slechts één inkomende reactie getoond met daarin een cijfer (in een blokje achter de mail) dat er 4 conversaties binnen die mailwisseling zijn. Echter; ik kan op geen enkele wijze de andere reacties inzien ? Heeft iemand een suggestie ?

NB: Op de app op mijn telefoon zie ik wel de afzonderlijke (ingekomen) mails.

Groet,

Ron Kohlberg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Zojuist getest. Als ik op de mail klik dan opent alle mail zich in het leesvenster (onder elkaar).

Wat gebeurt er als je ‘sorteren op conversaties’ uitzet? Zie je ze dan wel allemaal?

Bekijk in context

4 Reacties 4
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Welke e-mail programma gebruik je? Of gebruik je Ziggo webmail?

Ron Kohlberg
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik Ziggo-webmail.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Zojuist getest. Als ik op de mail klik dan opent alle mail zich in het leesvenster (onder elkaar).

Wat gebeurt er als je ‘sorteren op conversaties’ uitzet? Zie je ze dan wel allemaal?

Ron Kohlberg
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi bburgg,

Je hebt mij op het spoor gezet. Ik maakte de vergissing om de individuele mail te openen en daaronder zag ik (vanzelfsprekend) niets. Maar ook op het hoofdscherm onderaan niet. Toen bij weergave zag ik dat ik deze op “verticaal” had staan, waarbij alleen de 1e mail rechts zichtbaar was. Wat blijkt; als je daar naar beneden scrollt kom je wel bij alle individuele mails terecht. Ik ben dus prima geholpen ! Dank.

Gr, Ron

Uitgelicht topic