Wilbert59

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe het wachtwoord van extra upcmail adres te wijzigen zonder klant te zijn van Ziggo?

Ooit heb ik een extra mailaccount van upc (xxxxxx@upcmail.nl) aangemaakt voor mijn dochter. Het wachtwoord daarvan zijn we kwijt en ook op onze apparaten kunnen we mails aan dat mailadres niet meer ophalen. Ik wil dus het wacthwoord van dat mailadres opnieuw instellen. Maar daarvoor is nodig dat ik bij MijnZiggo bij Producten kan. Ik ben niet meer bij Ziggo. Ik kan nog wel inloggen op Mijn Ziggo, maar niet bij Producten.
Hoe moet ik nu het wachtwoord van dat mailadres wijzigen?
4 Reacties 4
Wilbert59
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist via chat mijn vraag aan Ziggo gesteld. Dit was het antwoord van Marian van Ziggo:
"Hi Wilbert, och jeetje! Dit is helaas onherstelbaar. Het is bekend dat sommige accounts nog werken, aangezien deze normaliter worden opgezegd samen met het internetabonnement. Als het werkt, dan heb je geluk maar ik kan dit verder niet helpen oplossen ?"
En daarna sloot ze onmiddellijk het gesprek zonder mij een kans te geven daar nog iets op te zeggen.
Voor mij betekent dit dat ik in de toekomst nooit meer met Ziggo in zee ga. Als ik iedere keer als ik van provider wissel mijn mailadres moet veranderen, dan is dat op zijn zachtst gezegd zeer onhandig. Tevens is de manier van communiceren nogal bot.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Wilbert,

Dat is doorgaans bij elke provider zo. Daarom is het ook niet erg handig om een mailadres van je internetprovider te nemen. Je kunt dan beter een outlook/gmail account nemen.
Alleen bij KPN kun je je emailadres behouden, uiteraard wel tegen (forse) betaling.

Waarom de chat zo snel gesloten werd, weet ik niet. Wie weet was het druk op dat moment? Als ze een chat open laten staan, kan er niet met iemand anders gechat worden. Maar goed, dan zou ik persoonlijk even vragen of er nog andere vragen zijn en zo niet, dat je in verband met de drukte de chat sluit... Dat is in ieder geval wel zo netjes.
Ik heb al een aantal keer de chat gebruikt, gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt (tenzij ik voor een aantal minuten niet reageer), dus het is gelukkig geen standaard bij Ziggo 🙂

Groet,
Evert
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
het is idd de laatste tijd druk. Verder is er ook niets meer wat de klantenservice kan doen, simpelweg omdat je geen klant meer bent en er dus op de betreffende postcode/huisnummer geen abonnement meer loopt.

Het is inderdaad verstandig om snel een ander email te nemen want officieel had dit adres al verwijderd moeten zijn. De kans dat dit alsnog gebeurt nu is vrij groot.
En zoals Evert al aangeeft, is dit voor vrijwel alle providers hetzelfde.
Persoonlijk zou ik Gmail aanraden omdat je deze vaak toch al hebt als je bv een android GSM hebt, en ook vanwege de goede spamfiltering.
Dan ben je van alle problemen af.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Wilbert59 . Het klopt dat de e-mailadressen bij een internet abonnement horen. Zeg je je abonnement op, komt het e-mailadres helaas te vervallen. Zoals hierboven al aangegeven wordt; zo gaat dit eigenlijk bij alle providers. Gelukkig zijn er ook manieren om e-mailadressen aan te maken buiten de provider om :-).

Mocht je willen kan ik nog wel even kijken of er nog iets is wat ik kan doen voor het e-mailadres van je dochter. Stuur me maar even een privébericht met het adres, dan kijk ik het na.

Wat betreft het snelle sluiten van de chat. Ik weet niet zeker wat er gebeurd is, maar weet wel dat het platform waar de chat op ingeladen wordt (dus het programma waarin wij chatten) veranderd is. Ik hoorde over de werkvloer al vaker mensen zeggen "oh stik, heb ik nu het gesprek afgesloten?". Ik denk dus dat dit oprecht per ongeluk is gegaan.

Uitgelicht topic