bogerdje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help mijn e-mailadres is niet zichtbaar in MIJNZIGGO

Ik heb op mijn vakantieadres een mail verstuurd met mijn ziggo email via de wifi van het hotel, resultaat BLOKKADE van mijn emailadres.
Oplossing: even de wachtwoorden van mijnziggo, en mijn emailadres veranderen, en het zou opgelost zijn.
Probleem: mijn emailadres is niet zichtbaar in MIJNZIGGO, dus ik kan geen wachtwoord wijzigen.
Inmiddels 5 keer gebeld, en niet opgelost, als ik vraag om me door te verbinden met een andere afdeling die dit probleem misschien wel op kan lossen wordt er doodleuk gezegd: "Nee dat is niet mogelijk", "er loopt vanaf 8 aug een case , dus u moet nog even een paar dagen geduld hebben".
Simpel dan, als ik mijn email adres niet meer kan gebruiken, kan ik net zo goed overstappen naar een andere provider.
Iemand hier die me kan helpen om met de juiste persoon in contact te komen??
3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Leest u eens dit topic. Misschien is het daar gegeven antwoord ook voor u de oplossing.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey bogerdje . Welkom hier.
Zo te lezen gaat het helemaal niet goed! De vraag is nu alleen; waarom zie je je e-mailadres niet in je mijnZiggo account?

Ik zoek graag de boel voor je uit om je verder te helpen, maar ik kan je niet vinden op de gegevens in je profiel hier.
Zou je je postcode en huisnummer in je profiel willen opnemen? :-). Ga ik voor je aan de slag!
bogerdje
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo
Het is inmiddels opgelost, toch bedankt,
probleem was dat de gegevens gekoppeld zaten aan een oud account.

Uitgelicht topic