juanj

Level 9
  • 457Posts
  • 4Oplossingen
  • 98Likes

Gewijzigd email adres

Hi Ziggo, ik heb mijn email adres gewijzigd, echter blijf ik berichten krijgen op mijn oude email adres iz de community. Kunnen jullie dit voor mij aanpassen?

Mijn klant nr is 13471974
Mijn oude email is "voornaamachternaam@ziggo.nl"
Mijn nieuwe email is "voornaam.achternaam@ziggo.nl"

Met een 'punt' er tussen.
Alles dient dus aangepast te worden naar "voornaam.achternaam@ziggo.nl"
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi juanj ,

Ik heb je mailadres in je profiel voor de Community aangepast. Er staat nu een punt tussen je voor- en achternaam. Verder klopt het wat hier wordt gezegd. Het is niet mogelijk om je hoofdmailadres te verwijderen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Goedemorgen juanj

Zou je als eerste even door op de 3 puntjes rechtsonder en dan bewerken te klikken, even je klantnummer weghalen want een andere heeft daar niks mee nodig.

Een Moderator die dit topic vanzelf oppakt kan het wijzigen, maar je kan dit ook in Mijn Ziggo doen. Ga naar https://account.ziggo.nl dan naar Producten en klik op tabblad Internet.

Daar iets naar beneden staat email adres beheren/aanmaken en hier kan je dit dus aanpassen/aanmaken.

Mocht dit niet lukken, kan een moderator altijd nog helpen.

Vermeld wel even in je profiel je postcode en huisnummer ( alleen zichtbaar voor jezelf en de moderator en niet voor de klant.)
juanj
Topicstarter
Level 9
  • 457Posts
  • 4Oplossingen
  • 98Likes
Daar kan ik niet het email voor de community wijzigen.

Tevens is het oude email adres aan Mijn Ziggo gekoppeld.
Ook ben ik nog bezig met het uitfaseren van het oude email adres, en wil ik indien mogelijk het oude email adres opheffen, als alles over is. Echter blijkt dat dus lastiger dan gedacht. Heb meer partijen, waarbij ik het email gewoon niet aanpast krijg.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Er komt een moderator die straks dit topic oppakt en je erbij kan helpen, zei zijn de enige die dit voor je kan aanpassen in de systemen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Je kunt standaard je hoofd Email address niet zelf wijzigen of weggooien.
De makkelijkste aanpak is een nieuw Email adres toevoegen en het oude niet meer gebruiken. Dat heb je kennelijk al in gang gezet.
Truuks voor het oude adres bij WebMail:

  • gebruik een automatische Forward naar het andere adres
  • maak een afwezigheidsboodschap voor afzenders dat ze voortaan het nieuwe adres moeten gaan gebruiken
Bij bedrijven en instellingen die je automatisch Email sturen moet je desgewenst iets gaan regelen op hun Web Site. In de meeste gevallen is het oude Email adress immers ook username van een Login.
Al doende raakt het hoofdadres na een tijd geheel in onbruik. Dat is bijna gelijk aan verwijderen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi juanj ,

Ik heb je mailadres in je profiel voor de Community aangepast. Er staat nu een punt tussen je voor- en achternaam. Verder klopt het wat hier wordt gezegd. Het is niet mogelijk om je hoofdmailadres te verwijderen.

Uitgelicht topic