Beantwoord

Gehackt, wachtwoord wijzigen, ik kom er niet uit


Hoi allen ; vandaag voor t eerst ge-hackt in mijn leven ; keurig van ZIGGO mij te waarschuwen maar nu heb ik t volgende probleem ; ik moest email ww wijzigen en ww mijn ziggo ; gedaan maar nu komt er om de 3 seconden n kader waarin staat ; 1 server - imap.ziggo.nl en gebruikersnaam en wachtwoord ; ik kan dus NIET mailen, wel ontvangen..................wat doe ik verkeerd? wie kan me helpen
icon

Best beantwoord door Be rt 4 januari 2019, 23:53

Even stap voor stap:
Het wachtwoord van Mijn Ziggo veranderen in Mijn Ziggo.
Het wachtwoord van de mail veranderen in Mijn Ziggo bij het emailadres.

Het veranderde wachtwoord van het email adres in Mijn Ziggo ook veranderen in het mailprogramma en dan zijn ze weer gelijk en zou de foutmelding niet meer terug moeten komen.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Inmiddels is er ook een topic beschikbaar dat antwoord moet geven op al jullie vragen, zie voor meer info hier.
****** LETOP @rongeharry heeft inmiddels een eigen Topic gestart over dit probleem ****

Reakties naar:
https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/quicknet-nl-wachtwoord-veranderen-36964
Je wachtwoord van je e-mail moet je wijzigen binnen Mijn Ziggo. Log in op Mijn Ziggo, ga naar mijn producten en pas bij e-mail je wachtwoord aan.

Net 2 x kontakt gehad met Ziggo ( gister en vandaag ) in kan helemaal geen mail meer ontvangen en verzenden. .. bij produkten staat het volgende



E-mailadressen

Creëer je eigen e-mailadres van Ziggo



Nieuw e-mailadres maken...

dit is niet wat ik wil ….ik wil mijn quicknet.nl ww veranderen …. maar mijn account staat nergens vermeld
Reputatie 7
Mooi! Misschien ben je toch niet zo'n Dino en heb je toch wat IT kennis in de vingers 😉!
het is gelukt, dank je wel, top
Reputatie 7
@mghhendriks
Welkom op de Ziggo Community! We gaan ons best doen om je verder te helpen.

waar vind ik het mail programma, en wat moet ik daar precies aanpassen?
ik kan dus NIET mailen, wel ontvangen

Uit deze 2 zinnen maak ik op dat je wel weet waar je de inkomende e-mails kunt vinden, want je weet ook dat je de e-mails kunt ontvangen.

Je wachtwoord van je e-mail moet je wijzigen binnen Mijn Ziggo. Log in op Mijn Ziggo, ga naar mijn producten en pas bij e-mail je wachtwoord aan.

Dezelfde wachtwoord moet je aanpassen in je e-mail programma. Dat moet hetzelfde programma zijn als waarmee je de e-mails ontvangt. In de instellingen van je e-mailprogramma kun je dan ook het wachtwoord wijzigen.

Als je weet welk e-mail programma je gebruikt en dat ook met ons deelt, kunnen we je gerichter helpen.
Bert, ik stam uit de DINO tijd ; waar vind ik het mail programma, en wat moet ik daar precies aanpassen? sorry hoor
Dank je wel Bert, we gaan het eens proberen.
gr
Mark
Reputatie 7
Badge +35
Even stap voor stap:
Het wachtwoord van Mijn Ziggo veranderen in Mijn Ziggo.
Het wachtwoord van de mail veranderen in Mijn Ziggo bij het emailadres.

Het veranderde wachtwoord van het email adres in Mijn Ziggo ook veranderen in het mailprogramma en dan zijn ze weer gelijk en zou de foutmelding niet meer terug moeten komen.

Reageer