Beantwoord

geen mail ontvagst

  • 29 april 2019
  • 6 Reacties
  • 146x Bekeken

Ik krijg na een door Ziggo veronderstelde account hack geen mail meer binnen in mijn inbox.

Web mail ontvangt wel berichten gestuurd naar mijn adres. Wachtwoorden aangepast sindsdien kan ik geen synchronisatie van het Ziggo mail adres uitvoeren op de PC aanklikken van de regel werkt niet
icon

Best beantwoord door Be rt 30 april 2019, 17:40

Hoe is het daar ingesteld, met IMAP of met POP?

Als je met IMAP daar werkt, dan het account verwijderen en opnieuw installeren met alleen email adres en wachtwoord, de rest van de instellingen krijgt Windows Mail van de servers van Ziggo.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Heb je zowel het Mijn Ziggo wachtwoord aangepast als het mailadres wachtwoord?
Reputatie 7
Badge +35
@ROELAND106 schreef: "Web mail ontvangt wel berichten gestuurd naar mijn adres. Wachtwoorden aangepast sindsdien kan ik geen synchronisatie van het Ziggo mail adres uitvoeren op de PC aanklikken van de regel werkt niet "

Welk email programma gebruik je?
En heb je daar het mailadres wachtwoord ook veranderd?
ik gebruik windows 10 mail. E mail komt wel binnen bij web mail alles gedaan volgens voorgestelde stappen plan maar in de inbox op PC komt niks binnen. Zie ik iiets over het hoofd of ????
Reputatie 7
Badge +35
Hoe is het daar ingesteld, met IMAP of met POP?

Als je met IMAP daar werkt, dan het account verwijderen en opnieuw installeren met alleen email adres en wachtwoord, de rest van de instellingen krijgt Windows Mail van de servers van Ziggo.
Bedankt Bert account verwijdert en de test werkt nu, dus waarschijnlijk is het nu opgelost.!!
Bedankt voor de moeite 👍🏽
Reputatie 7
Badge +35
TOP, veel mail plezier gewenst.☺