1
Vraag
2
Reacties
Colwich59

Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Geen email verzenden - blokkade

Kan geen e-mails verzenden, geblokkeerd. Heb VPN uitgeschakeld en nieuwe ww aangemaakt op mijn ziggo en webmail. Krijg iedere keer e-mails geblokkeerd. Maakt mij helemaal gek. AUB HELP MIJ. DANK
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Via port 25 lukte ook niet, maar vandaag kon ik ineens een email versturen, dus hopelijk blijft het zo. Bedankt voor jullie steun en hulp. Pamela

Bekijk in context

20 Reacties 20
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Colwich59
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Kan je wel inloggen op je webmail?
Als dit het geval is dan kan het zijn dat je geblokkeerd bent omdat er dan spam is verzonden of zoiets. Zeg niet dat het zo is, maar dat zou dan kunnen.

Bekijk ook deze pagina eens, misschien kan die je verder helpen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/geen-e-mail-versturen/#Ja/Ja

Als het dan nog niet lukt kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Ziggo of een chat starten.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Colwich59 . Je gek maken is natuurlijk niet de bedoeling, dus helpen we je graag verder. Hoe gaat het nu? 🙂
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Zbelde, krijg geen enkele steun van ziggo. Dus kan nog steeds niets verzenden . Alles aangepast SSL maar onmiddellijk geblokkeerd en voor de 20e keer ww veranderd. ZIGGO NOOIT MEER SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT GEZIEN.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Colwich59
Sorry dat ik het zeggen moet maar als Lycke Ziggo je 2 dagen geleden vraagt hoe het er voor staat en je geeft geen reactie en komt na 2 dagen zeggen dat de klantenservice slecht is. Hmm, dat is natuurlijk ook wel een beetje jammer en gemiste kans want Lycke wil je graag helpen!!

Nu krijgt ze ook nog het beste antwoord, wat volgens mij niet klopt want het is geen antwoord. Maar goed, nu weet Lycke hoe je er over denkt en dat het nog niet werkt en misschien kan ze nu iets voor je gaan betekenen. Heb haar naam nog maar even genoemd en hoop dat ze er vandaag is om je verder te helpen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Colwich59 . Ik lees een hoop frustratie in je bericht. Logisch, wanneer je je niet geholpen voelt.
Nu wil ik je heel graag helpen, maar ik heb momenteel weinig informatie van je (enkel de tekst in dit topic). In je profiel staan ook geen gegevens waarop ik je kan vinden in onze systemen. Zou je meer uitleg kunnen geven over wat er exact aan de hand is en wat er precies gebeurt/gedaan is? Als je dan je profiel hier aanvult met je postcode en huisnummer, ga ik voor je aan de slag!
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Omdat ziggo zei dat mijn email was
Gehackt hhe ik een malware en spyware check uitgevoerd. Was negatief, Toch blijft mij email geblokkeerd en mijn uitgaande emails niet verstuurd. Na nu bijna twee weken en geen stap verder met ziggo en nu alleen botte antwoorden krijg en geen enkele hulp overweegj over te stappen. Totaal onbegrip bij ziggo, ik heb Mcafee en daarnaast no safeweb wat mij 9,00 euro per maand kost. De helpdesk medewerker was onbeschoft en zei dat het mijn eigen schuld was. HOE kan ik nou weten of ik gehackt ik gebruik tekens, hoofdletters en vervang regelmatig mijn ww.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Colwich59 wrote:
Omdat ziggo zei dat mijn email was
Gehackt hhe ik een malware en spyware check uitgevoerd. Was negatief, Toch blijft mij email geblokkeerd en mijn uitgaande emails niet verstuurd. Na nu bijna twee weken en geen stap verder met ziggo en nu alleen botte antwoorden krijg en geen enkele hulp overweegj over te stappen. Totaal onbegrip bij ziggo, ik heb Mcafee en daarnaast no safeweb wat mij 9,00 euro per maand kost. De helpdesk medewerker was onbeschoft en zei dat het mijn eigen schuld was. HOE kan ik nou weten of ik gehackt ik gebruik tekens, hoofdletters en vervang regelmatig mijn ww.



Hi vervelend voor je maar ik denk dat men je zeker probeert te helpen.

leg eens uit en of vertel welke foutmeldingen je krijgt als je probeert te verzenden , maak er anders een paar foto's van je scherm en ook van de instellingen.

Dat helpt ons hier om een goede analyse te maken en je mogelijk op weg kunnen helpen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Gebruik in de tussentijd Ziggo Web Mail.
https://mail.ziggo.nl/
Verzenden moet dan wel werken.
Leuk is anders, maar het is tenminste nog wat.
Gr Han
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer/mevrouw, Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccount geblokkeerd voor het versturen van e-mail. Er is namelijk, in korte tijd, vanuit meerdere landen gebruik gemaakt van uw e-mailaccount. U bent nu geblokkeerd Uw e-mailaccount is door ons uit voorzorg geblokkeerd. Hierdoor kunt u geen e-mail meer versturen vanaf uw Ziggo Mail account. Bij het versturen van een bericht zult u de volgende melding krijgen: "Beveiligings alarm! Uw account is geblokkeerd voor uitgaande e-mail. U hebt hierover een e-mail van Ziggo ontvangen. Controleer uw inbox voor verdere instructies" Om deze blokkade op te heffen dient u het wachtwoord te veranderen van uw e-mailadres in Mijn Ziggo. Verander uw wachtwoord in een geheel nieuw wachtwoord. Het wijzigen van uw wachtwoord o log in op Mijn Ziggo via ziggo.nl/mijnziggo ; o ga naar Mijn Instellingen en klik op e-mail o klik op de knop Instellingen e-mailadres achter het betreffende e-mailadres o vul bij Wachtwoord tweemaal uw nieuwe wachtwoord in o klik op de knop Opslaan o het wachtwoord van uw e-mailadres is nu gewijzigd Nadat u uw wachtwoord heeft gewijzigd duurt het deblokkeren tot maximaal een uur. U kunt dan al wel inloggen maar geen e-mail versturen.
Dit heb ik nu 15x gedaan ww veranderen, maar helpt niets blijft geblokkeerd, zodra ik een mail verstuur na 1 minuut krijg ik weer dit bericht. Ben nu twee weken bezig en heb er geen zin meer in, want ik blij mijn ww niets steeds veranderen. Krijg bovendien een boos antwoord: u verstuurt SPAM. Als ik mijn dokter een email verstuur stuur ik hem geen 100 e-mails tegelijk.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Colwich59
Heel veel tekst die weinig nieuws bevat.
Het is bar en boos, dat was al duidelijk.
De blokkade is onterecht. Schrale troost: je bent niet de enige die dit overkomt.

Wat me interesseert is:
Heb je al gedaan wat Lycke je vroeg?
Gebruik je inmiddels WebMail als workaround, of lukt dat ook niet?

Gr Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Mogelijke oorzaken kunnen ook de issues in dit topic zijn: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/550-552-foutmelding-waarom-kan-ik-geen-e-mails-naar-ziggo-klanten-sturen-17063
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Webmail ook geblokkeerd krijg dezelfde tekst als hierboven
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Colwich59 wrote:
Webmail ook geblokkeerd krijg dezelfde tekst als hierboven

He dat is gek en maakt de zaak nog erger.
Lotgenoten konden (soms?) nog wel van WebMail gebruik maken tijdens een blokkade voor verzenden met een Email Client.

Dan een andere tijdelijke workaround.
Gebruik voor smtp.ziggo.nl poort 25 ipv 587 en bovendien:
geen versleuteling en geen authenticatie met email adres en wachtwoord.

Dit werkt alleen thuis als je binnen het Ziggo netwerk zit.
De verbinding met smtp.ziggo.nl is niet versleuteld en daardoor af te raden voor permanent gebruik. Dat moet dan nu maar even.

Gr Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Colwich59 Heb je al gedaan wat Lycke van Ziggo vroeg?
" Als je dan je profiel hier aanvult met je postcode en huisnummer, ga ik voor je aan de slag! "
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
JA aangepast
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Heeft het gebruik van Port 25 niks geholpen?
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
ja, maar zelfs op mijn laptop ben ik nu geblokkeerd. Ik begrijp niet waar Ziggo mee bezig en ben ontzettend kwaad en mijn geduld met Ziggo is nu ZERO.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes
Je laptop gebruikt natuurlijk hetzelfde account, dus dat is niet zo vreemd. Maar via poort 25 werkt het dus nog? Dan heb je in elk geval een (tijdelijke) oplossing.
Je grieven kan ik me voorstellen, die moet je maar bij Ziggo zelf neer leggen.
Colwich59
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Via port 25 lukte ook niet, maar vandaag kon ik ineens een email versturen, dus hopelijk blijft het zo. Bedankt voor jullie steun en hulp. Pamela
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic