HenkdeKluijver

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen email ontvangen

Vanuit email bij rijkswaterstaat (outlook2016) komen mails niet aan op mijn ziggo-mailadres. De verzender krijgt onderstaand bericht. Wat is er aan de hand? 

 

Remote Server returned '554 5.0.0 < #5.0.0 smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) 421-'mx10.tb.mail.iss.as9143.net mx10.tb.mail.iss.as9143.net logid=SMTPRC 421 MXIN108 Failure to determine Reverse DNS for your IP 145.50.40.12. Fix or retry later. ;id=jgC5iQJBHxvQX;sid=jgC5iQJBHxvQX;mta=mx10.tb;d=20191224;t=100934[CET];ipsrc=145.50.40.12;' (delivery attempts: 0)>'

3 Reacties 3
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Wat er staat, zou je denken:

Failure to determine Reverse DNS for your IP 145.50.40.12. 

Maar er is op dit moment een Reverse DNS. Getest met:
https://dnslytics.com/ip/145.50.40.12

Vreemd. Meer heb ik nu niet voor je.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @HenkdeKluijver, welkom op de Ziggo Community! 

Vreemde bedoening dat deze e-mails niet aankomen. Is dit het enige voorbeeld of zijn er meer e-mails die je niet ontvangt? Wil het versturen daarheen wel en ging het voorheen wel goed? Hoop dat er spoedig verbetering in zit!

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Er staat ook nog “message  too old”. Wanneer is de mail verstuurd? Ik zie d=20191224;t=100934[CET]. Daarmee is de mail een week oud, die zal niet meer worden geaccepteerd.

(Na eerdere spamruns met mail met een datum in een grijs verleden zal dit wel gefilterd worden), De vraag is dus waarom er een timestamp van een week gelden in je mail zit.

Uitgelicht topic