Kibri Wat me opvalt in de titel van je Topic is:
... ook via WebMail
Bij een blokkade kun je met een Mail Client geen bericht verzenden voor
een Ziggo Email Account. Nieuwe berichten blijven netjes binnenkomen.
Zover mij bekend is, heb je bij gebruik van WebMail geen last van die blokkade.
Het mooie daarvan is juist dat je de blokkade zo kunt omzeilen, zolang die nog niet is opgeheven.
Wat gaat er precies mis met WebMail? Kun je niet inloggen?
Om de blokkade op te heffen moet je zowel het wachtwoord van Mijn Ziggo als van je Ziggo Email Account wijzigen.
Bron: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/account-geblokkeerd-34088#post340626
Het nieuwe wachtwoord voor je Email Account moet vervolgens worden ingevuld bij het Ziggo POP of IMAP Account van je Email Client en bij de bij dat Account horende uitgaande Server smtp.ziggo.nl voor verzenden.
Mocht de blokkade snel weer terugkomen, dan ook het probleem melden aan abuse@ziggo.nl
Je kunt tenslotte niet aan de gang blijven met wijzigen van wachtwoorden!
Gr Han