Agrimove

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding: Het account "…...@ziggo.nl" is niet gevonden (CTX-0010)

Ik krijg continu deze foutmelding bij het inloggen van mijn email.

 

Het account "…...@ziggo.nl" is niet gevonden (CTX-0010)

 

en het werkt op outlook ook niet meer maar wel weer op mijn telefoon

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Agrimove, goedemorgen!

Helaas heb ik op mijn laatste privéberichtje geen reactie meer gekregen. Even een update van deze kant. We hebben het e-mailprofiel op de achtergrond verwijderd en opnieuw opgevoerd. Achter de schermen is in ieder geval dus alles rechtgezet. Daarnaast stond er ook een blokkade actief op jouw e-mailadres. Wanneer het nu niet direct werkt, dan kan het zijn dat de blokkade nog actief staat. Deze kun je dan gemakkelijk opheffen door zowel het wachtwoord van jouw e-mailadres als van Mijn Ziggo te wijzigen. Binnen een uurtje is alles dan weer up- and running. 
 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Agrimove  Het is niet verstandig een email adres te plaatsen op een openbaar forum.

Dit maakt het spammers wel erg makkelijk.

Een bericht wijzigen kan door op de 3 puntjes rechtsonder je bericht te klikken. Kis dan voor bewerk.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Welkom op de Ziggo Community @Agrimove!

Op deze foutmelding zit je natuurlijk niet te wachten! Als ik jouw gegevens erbij pak, dan zie ik aan jouw account één e-mailadres gekoppeld. Dit e-mailadres staat ook in jouw Mijn Ziggo account vermeld. Kun je bevestigen of het inderdaad om dit e-mailadres gaat? Of betreft het een ander e-mailadres welke niet zichtbaar is in jouw Mijn Ziggo account? Ik hoor graag van je! 

Agrimove
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email gebruik ik zoals prive en als bij mijn ziggo idd. heb geen andere email gebruikt of aangemaakt.

 

gisteren al een tijd bezig geweest maar tot nu toe geen succes.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Agrimove. Ik heb je even een privéberichtje gestuurd! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Agrimove, goedemorgen!

Helaas heb ik op mijn laatste privéberichtje geen reactie meer gekregen. Even een update van deze kant. We hebben het e-mailprofiel op de achtergrond verwijderd en opnieuw opgevoerd. Achter de schermen is in ieder geval dus alles rechtgezet. Daarnaast stond er ook een blokkade actief op jouw e-mailadres. Wanneer het nu niet direct werkt, dan kan het zijn dat de blokkade nog actief staat. Deze kun je dan gemakkelijk opheffen door zowel het wachtwoord van jouw e-mailadres als van Mijn Ziggo te wijzigen. Binnen een uurtje is alles dan weer up- and running. 
 

 

Uitgelicht topic