Vraag

Foutmelding 555 bij uitgaande e-mail

  • 14 september 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Hoe los ik dat op?


3 Reacties

Wat is een outbox? Heeft het iets te maken met een mailprogramma? Zo ja, welk?

Dank voor je reactie.

De storing is zowel in mijn Outlookprogramma als Ziggo Webmail en betreft dus het verzenden wat niet lukt. Ik heb een Ziggo abonnement.

Reputatie 3

Hey @HR52,

Hartelijk welkom op de Ziggo Community! 

Volgens mijn informatie is je e-mailadres uit veiligheid geblokkeerd, vanwege het verspreiden van spam. Dat verklaart dan ook direct dat je in zowel de webmail als in Outlook een foutmelding krijgt, bij het versturen van e-mail. Dit komt vaker voor, vandaar dat we er ook een topic voor ingericht hebben. Dat topic vind je hier. Daarin staat uitgelegd hoe je ervoor zorgt dat de blokkade weer van je e-mailadres wordt gehaald.

Ga daar dus mee aan de slag, dan komt het goed. Mocht er toch nog niets zijn, dan zitten we hier allen uiteraard voor je klaar.

Reageer