317a

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode bij e-mail alias

Sinds enkele dagen werkt mijn e-mail alias niet meer.

Als ik het verwijder en opnieuw wil aanmelden krijg ik de foutcode:

”Aanmelden op dit moment niet mogelijk. Probeer het later opnieuw. (LGI-0005)“

Al 3 keer contact gehad met de helpdesk maar kom niet verder.

Wachtwoord al opnieuw ingesteld lost het probleem niet op.

via Ziggo mail geprobeerd via alias bericht te verzenden (alias is gewoon te kiezen) fout bericht: 

Het opgegeven e-mailadres “********** <*******@ziggo.nl>" wordt niet gedekt door toegestane e-mailadresaliassen.

Testbericht via ander mailprovider naar alias levert de volgende foutcode op:

”Undelivered Mail Returned to Sender”

Eerlijk gezegd een beetje einde raad, want waar zijn de berichten van de alias gebleven. Komen die nog terug of zijn ze weg?

graag hulp hierbij.

vast bedankt!

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @317a 
Welkom op de Community! Ik snap dat je wat betreft het de e-mail alias een beetje ten einde raad bent. Je hebt al heel wat geprobeerd om het op te lossen! Ik zie dat je nog contact hebt gehad met mijn collega, die heeft een opdracht aangemaakt om dit probleem op te lossen. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Laat je het weten?

317a
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst,

 

bedankt voor je reactie. Waren ze maar zo snel met het oplossen 😞

 

afgelopen zondag zou ik worden teruggebeld net als dat ik vandaag teruggebeld zou worden. Helaas niets van dat alles.

het alias e-mailadres werkt nog steeds niet. Dus hierbij laat ik je weten dat het nog steeds niet is opgelost. Een hele week zonder e-mail is toch niet acceptabel of wel?

mvgr. 317a

317a
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net nog maar even gebeld met Ziggo. Krijg ik te horen dat de opdracht van zondag is doorgezet en dat er 7 werkdagen voor staan om het op te lossen. Dit was niet met mij gecommuniceerd. En de afdeling die het probleem moet oplossen is telefonisch niet bereikbaar……...wat een dooddoener. Natuurlijk is die afdeling wel bereikbaar maar wordt afgeschermd. Fijn zoals er met klanten en hun problemen wordt omgegaan.

Ik krijg nog spijt dat ik hier ooit weer aan begonnen ben. Dacht dat er van het verleden wel geleerd zou zijn, helaas. Weer opnieuw in de val getrapt.

 

Uitgelicht topic