Beantwoord

Fout bij het aanpassen van de database.

  • 3 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Sinds gisteren krijg ik de foutmelding "Fout bij het aanpassen van de database" als ik een afspraak wil aanmaken in mijn agenda van Ziggo Webmail.

Wie weet er wat ik fout doe?
icon

Best beantwoord door Flipflip 4 oktober 2019, 17:45

Ziggo gaf mij als advies om de cookies te verwijderen.

Dat was de oplossing!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Ik heb het ook.

🙄

Dat is inderdaad de foutmelding, Greenway!

Wie weet de oplossing?
Ziggo gaf mij als advies om de cookies te verwijderen.

Dat was de oplossing!
Dank voor je bericht met de oplossing, dat kan anderen ook weer verder helpen.☺