Beantwoord

extra email account verwijderen webmail

  • 28 mei 2016
  • 7 Reacties
  • 4145x Bekeken

Ik heb een extra email account aangemaakt in mijn email, maar daar zitten fouten in (wist de in/out going server naam niet). Nu heb ik de juiste gegevens, maar kan het al gebruikte email adres voor het nieuwe account niet meer gebruiken. Dus wil het foutieve account verwijderen! Dan wel aanpassen. Ik krijg geen opties om eea aan te passen dan wel te verwijderen.
Wie kan mij helpen?
icon

Best beantwoord door N.N. 28 mei 2016, 20:29

Dan heb je in de webmail een gmail of outlookadres toegevoegd en kun je daar ook aanpassen.
Even bij de instellingen kijken, op het tandwieltje rechtsbovenin klikken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
In MijnZiggo zie je ergens een tabje emailaccounts als je daar op klikt kun je emailaccounts aanmaken en of verwijderen, niet wijzigen.
Tevens kun je aliassen aanmaken en verwijderen.
Reputatie 4
Badge +4
https://www.ziggo.nl/mail-wijzigen
Tenzij er (hoofdmailadres) achterstaat!
Dit heb ik gezien. Maar ik heb 1 hoofd email adres, meer staat er niet. Ik heb geprobeerd om mijn werk email adres te installeren opdat ik deze via mijn Ziggo webmail kan inlezen, daar is wat bij mis gegaan. Die is zichtbaar op mijn email, maar kan hem daar niet aanpassen/verwijderen.
Reputatie 7
Badge +25
Dan heb je in de webmail een gmail of outlookadres toegevoegd en kun je daar ook aanpassen.
Even bij de instellingen kijken, op het tandwieltje rechtsbovenin klikken.
Ja heb het gevonden bij tandwiel, email en social media oid. Account verwijderd en nieuwe aangemaakt. 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Ja heb het gevonden bij tandwiel, email en social media oid. Account verwijderd en nieuwe aangemaakt. :)
Goed om te lezen dat het gelukt is!
Reputatie 4
Badge +4
Ja dat is ook wat anders haha nouja in ieder geval fijn dat het is opgelost 🙂