Marielle73

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Emails ongewenst doorgestuurd

Goedemorgen,

Ik kwam er vanmorgen achter dat ik gisteren en vandaag geen emails binnenkreeg. Via een stappenplan van Ziggo heb ik het probleem gevonden. De emails werden doorgestuurd naar een voor mij onbekend emailadres. Ik heb dit zelf niet ingesteld. Nu mis ik dus de mails die gisteren en vanmorgen binnen hadden moeten komen. Kan ik die op de een of andere manier nog terughalen?

Groetjes Marielle

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Mogelijk heb je iets aan dit topic.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Je zou eventueel nog even kunnen inloggen op Ziggo Mail

 

En ik zou even via Mijn Ziggo > Producten dan tabblad internet even je E-mail adres opzoeken, dan op Bewerken klikken en een ander Password maken, als hij niet door jezelf is ingesteld dan kan je checken door ander password of dit iemand anders is.

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @Marielle73, welkom hier!

Fijn dat je de oplossing hebt gevonden voor dit gekke probleem. Heb je nog iets aan de bovenstaande tips gehad? We zijn benieuwd!

Uitgelicht topic