1
Vraag
2
Reacties
behar

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email van Ziggo - Is er een Ziggo mail app?

Op,mijn Samsung J5 smartphone werkt ik met de email app van Samsung. Ik zou graag willen weten of er een email app van Ziggo bestaat die je ook op deze smartphone kan gebruiken i.p.v. de Samsung app. Als ik naar mail.ziggo (en inlog) zie ik een mailprogramma dat ik graag zou willen hebben op mijn smartphone. Het gaat mij vooral om de opslagmappen, die je in mijn bestaande Samsung emailapp niet kanaanmaken of openen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi behar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Nope, er is geen speciaal mail programma van Ziggo die je kan downloaden voor op je mobiel. Je zal echt het standaard mail programma wat op je telefoon zit moeten gebruiken of een app die je zelf wenst te gebruiken. Maar van Ziggo is deze er niet!

Je kan alleen nog via je browser elke keer inloggen via de webmail. Maar dat lijkt me ook niet echt wat. Andere oplossing zou ik op dit moment ook niet weten.

Aanmaken van je mappen doe je online in de webmail en dan komen ze, als het goed is, gewoon in je samsung mail app ook te staan (zeker als je iMap gebruikt, dus geen POP).

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dat moet in de samsung app ook gewoon gaan. Gebruik je wel de imap instellingen en niet pop3?

Er is geen speciale email app van Ziggo. Email wordt door heel veel apps/programma's ondersteund, meestal werkt de standaard app van je telefoon gewoon goed.
Kijk anders je gebruiksaanwijzingen van je mobiel nog eens goed door.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi behar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Nope, er is geen speciaal mail programma van Ziggo die je kan downloaden voor op je mobiel. Je zal echt het standaard mail programma wat op je telefoon zit moeten gebruiken of een app die je zelf wenst te gebruiken. Maar van Ziggo is deze er niet!

Je kan alleen nog via je browser elke keer inloggen via de webmail. Maar dat lijkt me ook niet echt wat. Andere oplossing zou ik op dit moment ook niet weten.

Aanmaken van je mappen doe je online in de webmail en dan komen ze, als het goed is, gewoon in je samsung mail app ook te staan (zeker als je iMap gebruikt, dus geen POP).
behar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het begrepen.
Mijn standaard Samsung email app wekt wel goed, maar ik kan
1. Geen mappen aanmaken
2.Ik kan wel e-mailberichten verplaatsen naar de mappen.
3. Ik kan de mappen niet openen.

What is the problem ?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Ik ben geen Android freak en/of fan maar ik heb wel iets gevonden:

Je kunt inderdaad aparte mappen selecteren om weer te geven of te verbergen. Druk linksboven op Postvak In, vervolgens op Meer --> Mappen weergeven/verbergen. Je hebt daar vervolgens een aantal mappen die je kunt aan- of uitzetten. Deze persoon kwam er ook niet uit en schreef toen: Op advies van Samsung overgestapt op bluemail app

En daarna schreef de persoon: Probleem is voor nu opgelost door een andere app te installeren voor de mail die zonder problemen zijn werk doet.

Dus ja, ik weet niet wat ik hier dan van moet denken 🙂
Apple de volgende keer :stuck_out_tongue_winking_eye:
Beter

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar is de Ziggi mail app dan gebleven die wij voorheen konden gebruiken op een android apparaat?
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Beter wrote:
Waar is de Ziggi mail app dan gebleven die wij voorheen konden gebruiken op een android apparaat?

Die is er niet en nooit geweest.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Beter
Bedoel je de Ziggo Mail Web App aka Ziggo Webmail?
https://mail.ziggo.nl/

Die was er en is er nog steeds.
Han
Beter

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb
Die was er wel maar nu niet meer

hanh
Dat is geen app, maar een link naar ziggo mail.
Voorheen was het mogelijk via de playstore de Ziggo mail app te installeren op je smartphone.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dat is geen app, maar een link naar ziggo mail.

Beter
Ik schreef:
Bedoel je de Ziggo Mail Web App aka Ziggo Webmail?https://mail.ziggo.nl/

Ziggo Webmail kun je gerust een 'Web App' noemen, zoals ik deed.

De term 'Web App' is onstaan doordat het traditionele verschil in look and feel tussen een App en iets wat zich afspeelt binnen een Web Browser niet meer nodig hoeft te zijn.
Ziggo Go is daar een goed voorbeeld van. App en Web App zijn voor een gebruiker identiek. (Onder de motorkap zijn ze ook gelijk; simpel gezegd: je maakt 1 applikatie en er rollen zowel een App als een Web App uit). Het van oudsher bekende verschil tussen App en een toepassing binnen een Web Browser is er hier door de gekozen aanpak niet meer.
Ziggo Webmail is een voorbeeld van de nog traditionele aanpak voor een 'Web App'
binnen een Browser. Als je hem nog eens zou willen maken, dan doe je dat anders, zoals bij Ziggo Go.

Gr Han
Beter

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die was er eerst wel maar nu dus niet meer zoals ik al meerdere keren heb aangegeven.
Waarom is er die nu niet meer?
Dat was veel handiger, had je meteen onder 1 icoontje je e-mail te pakken.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Je kunt hem ook zelf maken 🙂
Ga in de browser naar mail.ziggo.nl/appsuite/#
In Chrome moet je dan op de 3 puntjes rechtsboven aan tikken en dan kiezen voor Toevoegen aan startscherm. Dit kan zeer waarschijnlijk ook met andere browsers 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic