Beantwoord

Email van Online: alle mails terug in Postvak In

  • 14 februari 2019
  • 2 reacties
  • 469 keer bekeken

Heb email van online via Ziggo alles in een maar nu maakt online een vuilnisbak van mij pc door verandering van platform krijg alle email van de afgelopen 20 jaar in mijn inbox en dat zijn echt 20000 en nog meer oude email heb daar zelf contact over gehad met online maar helaas pindakaas Kunne jullie van ziggo is niet in gesprek gaan met Online
icon

Best beantwoord door Evert 14 februari 2019, 19:15

Hoi Rene,

Ik verwacht dat Ziggo hier niet veel aan kan doen. Zij kunnen een ander niet dwingen om geen mailtjes meer te versturen...

Als de stroom aan mailtjes maar door blijft gaan van Online, zou je Online kunnen blokkeren. Het gevolg is dat je dan helemaal geen mailtjes van Online meer krijgt, zolang je de blokkade aan laat staan, maar na een poosje zou je die blokkade er weer vanaf kunnen halen. Hoe dit blokkeren moet, kun je hier vinden.

Groet,
Evert
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rene,

Ik verwacht dat Ziggo hier niet veel aan kan doen. Zij kunnen een ander niet dwingen om geen mailtjes meer te versturen...

Als de stroom aan mailtjes maar door blijft gaan van Online, zou je Online kunnen blokkeren. Het gevolg is dat je dan helemaal geen mailtjes van Online meer krijgt, zolang je de blokkade aan laat staan, maar na een poosje zou je die blokkade er weer vanaf kunnen halen. Hoe dit blokkeren moet, kun je hier vinden.

Groet,
Evert
Reputatie 7
Hoi @rene 1964, welkom hier!

Oei, dat zijn flinke aantallen. Logisch dat je hier niet op zit te wachten. Aangezien je e-mail van Online is, dan zal je wel zelf bij hen moeten aankloppen. Het is niet onze dienst, dus we kunnen vrij weinig hierin voor je betekenen. Geef je hier nog een update van de stand van zaken?