Beantwoord

Email pushen

• 2 november 2019
  • 5 Reacties
  • 92x Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Als ik een mail krijg van iemand dan krijg ik hem niet gelijk binnen. Ligt dat aan Push of ophalen? Ik gebruik een iPhone

icon

Best beantwoord door Dave- 3 november 2019, 10:23

Ik heb ook Iphone en ik gebruik BlueMail voor IOS, daar kan je de Pushberichten - Notificaties uitzetten.

Het zou kunnen dat je Berichtgeving op de Iphone voor Mail uit staat of je instelling niet goed staat.

Via deze stappen voor Iphone kan je beste je mail dan instellen E-mail instellen Iphone - IOS 10 en hoger

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +7

De IMAP-server van Ziggo ondersteunt geen push. Je kunt dit controleren in Instellingen - Wachtwoorden en Accounts - Nieuwe gegevens. Bij Ziggo heb je niet de keuze push. 

Reputatie 7

Ik heb ook Iphone en ik gebruik BlueMail voor IOS, daar kan je de Pushberichten - Notificaties uitzetten.

Het zou kunnen dat je Berichtgeving op de Iphone voor Mail uit staat of je instelling niet goed staat.

Via deze stappen voor Iphone kan je beste je mail dan instellen E-mail instellen Iphone - IOS 10 en hoger

Reputatie 3
Badge +3

En wat is het verschil tussen push en ophalen?

Reputatie 7

Je kan mail automatisch laten ophalen dan krijg je scherm notificatie en als push berichten aanzet wordt ie meteen zichtbaar. 

Kies je voor automatisch uit dan kan je berichten handmatig ophalen en gaat niet bij elk bericht een geluid van je telefoon af.

Reputatie 3
Badge +3

Bedankt @Dave-  het is duidelijk!