Willemsen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

email op chroombook

Goede dag.

 

Als ik mijn email open in ziggo mail of op mijn telefoon, dan krijg ik de tekst en bijlages te zien die ik dan kan openen.

Maar als ik de email open op mijn chroomboek, krijg ik de mail met alleen de tekst binnen en niet de bijlage.

Ik heb de email ingesteld via de ziggo site en al verschillende instellingen nagekeken, maar ik kan het nergens vinden.

Zou u me kunnen helpen?

Ik zou namelijk graag makkelijk willen werken en dan ook de bijlages ontvangen.

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Willemsen 
Waarmee open je je e-mail? Is dat het mail programma van Chromebook? Het kan natuurlijk zijn, wanneer je via een browser kijkt, dat deze dit niet laat zien omdat daar een beveiliging in zit. Doe je dit via een mail programma vanuit je Chromebook, dan kan het een instelling zijn.

Ik denk eigenlijk dat je meer kans maakt op een antwoord via de helpdesk van je Chromebook ipv hier bij Ziggo. Het zal geen Ziggo probleem zijn, want die krijgt waarschijnlijk de bijlage wel binnen maar je kan ze niet openen. 

Dus eerst handig om te weten of je nu een mail programma gebruikt of dat je een browser gebruikt. Is het een mail programma dan zou je eens kunnen kijken bij Chromebook mail help en ander even een andere browser installeren en kijken of die het daarmee wel goed doet (via Ziggo Mail webpagina).

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hoi @Willemsen en welkom op onze Community, 

Super irritant dat de bijlage mist op het moment dat je je mail opent op jouw Chromebook. Heb je de tip van @EnergieBoy opgevolgd door contact op te nemen met de helpdesk van Chromebook? We zijn ontzettend benieuwd! Heb je wel nog hulp nodig dan horen we dat uiteraard ook graag om met je mee te denken waar dat kan. 

Uitgelicht topic