Robbert2308

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email instellen in Outlook app van windows lukt niet

Beste,

Ik heb de ziggowebmail met succes kunnen instellen bij de standaart ''mail'' app van die bij windows 10 komt. Toch heb ik besloten om hem ook in de Outlook app in te stellen maar dit lukt niet. De email komt wel links in het scherm terecht bij mijn andere email die in de mail outlook staat maar kan er niks mee verzenden of ontvangen. Ik heb het stappenplan van de website gevolgd en gebeld met de klantenservice maar die wisten mij niet te helpen. Zodra hij alles probeert 'voortebereiden' geeft ie de foutmelding weer: outlookgegevens bestand is niet gemaakt. controleer of de schrijf waarop u hem opslaat, niet vol is of is beveiligd tegen schrijven, en of het bestand niet in gebruik is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes Robbert
5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Robbert2308 . Welkom hier!
Poeh, die melding heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Geen idee wat er dan precies nog fout gaat in Outlook. Ik hoop dat er snel iemand langskomt die jou hier verder mee kan helpen.
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Heb je inderdaad al gecontroleerd hoeveel opslagruimte je nog vrij hebt op de C schijf? Outlook is vrij specifiek in de opslag van zijn databestanden en die komen allemaal op C terecht (en kunnen soms vrij groot worden).

Welke Outlook / Office versie gebruik je precies?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Is dit een bedrijfslaptop die je bepaalde rechten niet toekent? Robbert2308
Ik zag net dezelfde gemelde foutmelding bij een bedrijfslaptop.
Robbert2308
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Is dit een bedrijfslaptop die je bepaalde rechten niet toekent? Robbert2308
Ik zag net dezelfde gemelde foutmelding bij een bedrijfslaptop.

Het was geen bedrijfslaptop dus hier zal het niet aan liggen....
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Robbert2308 , heb je ook reactie op het antwoord van ShelLuser ? :-). Met z'n allen moeten we dit vast en zeker kunnen oplossen.

Uitgelicht topic