geoessent

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Email blokkering

Bij emailen vanuit het buitenland, wordt je email account geblokt, omdat je berichtgeving via verschillende servers verloopt. Uit veiligheid (volgens Ziggo) kun je dan nog alleen maar de inkomende email lezen, maar niets verzenden.
Maar internet en ook email is toch ontwikkeld om mondiaal en op elk tijdstip te communiceren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Je hebt gelijk. Zoek even op dit forum, en je zult zien dat de ene na de andere klant hier op dit moment tegenaan loopt. Zal vast wel druk worden op de abuse afdeling met de vakantie voor de deur.
Liberty Global is niet zo Global als de naam suggereert als het hier om gaat.
Liberty Local....

Bekijk in context

3 Reacties 3
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Je hebt gelijk. Zoek even op dit forum, en je zult zien dat de ene na de andere klant hier op dit moment tegenaan loopt. Zal vast wel druk worden op de abuse afdeling met de vakantie voor de deur.
Liberty Global is niet zo Global als de naam suggereert als het hier om gaat.
Liberty Local....
geoessent
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vreemd toch? Hotmail heeft hier geen last van, volgens mij. Ik kan slechts na iedere emailverzending een nieuw wachtwoord aanvragen.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Wat ik aanraad in het buitenland is om de webmail (mail.ziggo.nl) te gebruiken, schijnt minder blokkadegevoelig te zijn..

Uitgelicht topic