1
Vraag
2
Reacties
Rondgang1234

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email behouden bij verhuizing?

Ik verhuis binnenkort en ben voornemens om weer Ziggo als provider te nemen. Is het mogelijk om mijn huidige email te behouden? Zo ja wat moet ik daarvoor doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Zolang je bij Ziggo blijft, verhuist je email vanzelf met je mee. Daar hoef je niks voor te doen, behalve je wachtwoorden goed opslaan en bewaren. Want soms wil men een oude email veranderen en weten ze het wachtwoord en de login niet meer.

Kijk wel of je naar een Ziggo gebied blijft of een voormalig UPC gebied, dan veranderd er weinig.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Zolang je bij Ziggo blijft, verhuist je email vanzelf met je mee. Daar hoef je niks voor te doen, behalve je wachtwoorden goed opslaan en bewaren. Want soms wil men een oude email veranderen en weten ze het wachtwoord en de login niet meer.

Kijk wel of je naar een Ziggo gebied blijft of een voormalig UPC gebied, dan veranderd er weinig.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je wilt weer naar Ziggo en zit nu bij een andere provider, als ik je goed begrijp Rondgang1234
Dan is het niet mogelijk om een mailadres van een andere provider mee te nemen naar Ziggo.

Er zijn providers die je voor een klein bedrag je oude email adres laten behouden en dat kun je bij Ziggo wel blijven gebruiken, maar dat blijft bij de andere provider staan op de mailserver, net zoals een Gmail of Live email adres wat je bij Ziggo kan blijven gebruiken.

Kijk even bij je huidige provider of dit mogelijk is en hoe dit werkt daar.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Waar eindigt het emailadres op NA het @??
Rondgang1234
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik blijf bij Ziggo dus mooi dat mijn email behouden blijft!
dank voor jullie reacties.
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Rondgang1234

Maar,...je moet er wel goed opletten dat de verhuisservice wordt toegepast door de Ziggo-medewerker en dat je niet op een nieuw contract wordt gezet!
Rondgang1234
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de aanvullende tip Denny!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic