adfransenerp

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eigen Ziggomail in spam

Mijn eigen Ziggomail wordt in de Spam geplaatst. Hoe kan ik dat veranderen.

4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Mijn eigen Ziggomail wordt in de Spam geplaatst.

Wat je hiermee bedoelt is me niet duidelijk.
Hoe dan ook.

Voor een bericht dat ten onrechte in de Spam Folder komt, kan je het mail systeem laten weten dat dit niet klopt. Dat moet verbetering gaan geven na dit een paar keer te hebben gedaan voor een verkeerd geplaatst bericht.

Dat kan op twee manieren.

  • In Ziggo Webmail door het als ‘Niet ongewenst’ te markeren; selecteer het bericht en kies het duimpje uit het Menu; zie plaatje onderaan.
  • Mbv een IMAP Account, door het bericht van de Spam Folder naar de Inbox te verplaatsen.

 

Noot. Dit zou moeten werken, maar dat ging in het verleden niet altijd even goed. Zelf gebruik ik Ziggo Email niet en weet dus niet of dit tegenwoordig beter gaat.

adfransenerp
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. Uw oplossing heb ik vaak ingevoerd. Helaas werkt het na de eerstvolgende mail niet meer.  Ter info; ik verzend vanuit mijn mobiele telefoon naar mijn eigen mailadres op de laptop....

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
adfransenerp wrote:

Dank voor je reactie. Uw oplossing heb ik vaak ingevoerd. Helaas werkt het na de eerstvolgende mail niet meer.  Ter info; ik verzend vanuit mijn mobiele telefoon naar mijn eigen mailadres op de laptop....

Mag ik vragen waarom je verzend naar je eigen e-mail adres op de laptop? Is dat hetzelfde Ziggo-adres?

Want daar zijn handigere oplossingen voor.

adfransenerp
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik mail b.v. foto's van mijn mobiele telefoon naar mijn mailadres…………..

Uitgelicht topic