Ha
johndc Raar probleem.
Mails mogen niet zomaar terecht komen in de Prullenbak.
Om het niet te ingewikkeld te maken, raad ik je het volgende aan.
Gebruik een tijdje
uitsluitend Ziggo WebMail op
al je apparaten, waarop je
je Ziggo Mail wilt gebruiken.
Gebeurt het dan nog steeds?
Zo ja, dan zou het veroorzaakt kunnen worden door een regel die is ingesteld
bij WebMail. Check die regels.
Als er niks raars is met die regels & het gaat toch nog mis, dan doet de Ziggo Mail Server vreemd- dan wordt het lastig.
Kom hier terug voor een oplossing van zoiets.. Daarvoor is een Ziggo Moderator nodig.
Als alles ok blijkt, kun je op apparaten 1 voor 1 met flinke tussenpozen (!) je Ziggo mail weer gaan gebruiken via een Email Client zoals je vermoedelijk gewend was.
Dan moet de boosdoener boven water komen en kan hier samen bekeken worden wat daarmee aan de hand is.
Het is wat gedoe, maar een goede methode om je probleem op te kunnen gaan lossen.
Gr Han
.