1
Vraag
2
Reacties
Cor123

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mails ouder dan 1 maand terugzoeken

Ik heb altijd outlook als email programma gebruikt. Kon dus heel makkelijk emails vanaf de Ziggo server opslaan in outlook en altijd terugvinden. Nu heb ik Ziggo webmail op Samsung tablet geïnstalleerd en zie ik dat automatisch mijn emails ouder dan 1 maand verdwijnen. Ik wil ze eigenlijk net zolang bewaren totdat ik ze zelf verwijder. Wie kan mij helpen, want wat ik wil moet toch mogelijk zijn.
thanks
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je hoeft geen IMAP abonnement te nemen, dit is een instelling als je de mail instelt op je Samsung tablet:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap

Bekijk in context

6 Reacties 6
dijkmane

Level 1
  • 427Posts
  • 31Oplossingen
  • 19Likes
staat die mail app niet ingesteld op synchroniseren 1 maand ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Staan ze nog wel in je webmail?
Dan is de tip van dijkmane een goede, een langere tijd instellen of oneindig o.i.d.

Is alles van een maand ouder weg, dan lijkt er een instelling te zijn die een kopie achterlaat op de server voor de duur van een maand.
Deze instelling is ook te wijzigen.
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Ik gebruik webmail van Ziggo wat goed werkt eigen en mijn e-mails die ik krijg worden in mappen bewaard op naam en nooit een e-mail verwijderd of zomaar verdwenen of moet ze zelf verwijderen dat is/dan anders. 1x maal in het jaar of zo kijk ik wat weg mag en kan anders laat ik gewoon zo altijd makkelijk voor het geval...... .
Verwijderd account
Niet van toepassing
Nu heb ik Ziggo webmail op Samsung tablet geïnstalleerd

Webmail installeren???
Daar log je via een website toch gewoon op in???
Of zie ik iets over het hoofd?
Cor123
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Staan ze nog wel in je webmail?
Dan is de tip van dijkmane een goede, een langere tijd instellen of oneindig o.i.d.

Is alles van een maand ouder weg, dan lijkt er een instelling te zijn die een kopie achterlaat op de server voor de duur van een maand.
Deze instelling is ook te wijzigen.


Zou iemand mij dan kunnen vertellen waar ik dat kan veranderen? Moet ik dan niet een IMAP abonnement nemen ipv POP?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je hoeft geen IMAP abonnement te nemen, dit is een instelling als je de mail instelt op je Samsung tablet:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic