Reiniedebruin

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

E-mailadressen (@hotmail.com en @upcmail.nl) verwijderen

Ik ben gescheiden en gebruik al jaren een Outlook e-mail adres.

nu krijg ik de laatste maanden steeds ongewenste e-mail binnen op mijn oud hotmail adres met gehuwde naam

hoe kan ik dat oude hotmail verwijderen.

bovendien heb ik ontdekt dat in “mijn ziggo” ook nog een oud upc e-mailadres voorkomt op naam van mijn ex echtgenoot.

ik wil dit verandert hebben.

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedendag @Reiniedebruin!

Na een scheiding kan ik mij voorstellen dat je niet geconfronteerd wilt worden met je vroegere gehuwde naam of e-mailadressen op naam van je echtgenoot. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je een een e-mailadres van Microsoft (zoals bijv. hotmail) kunt verwijderen.

Een @upcmail.nl e-mailadres betreft een e-mail alias en kun je zelf verwijderen in jouw Mijn Ziggo account. Volg hiervoor deze stappen!   Hiermee moet het zeker goed komen! 

Reiniedebruin
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond,

 

dank voor het antwoord, 

dit had ik zelf ook al gevonden, maar daar kan ik niets mee, want het e-mailadres dat ik na mijn scheiding ben gaan gebruiken is @outlook.com.

als ik Microsoft dus ga afsluiten ben ik al mijn e-mails van outlook kwijt.

 

mij is verteld, dat als ik in mijn oude Hotmail zou kunnen komen, er een mogelijkheid is om het doorsturen van Hotmail naar Outlook stopte zetten.

daar zou ik ook al vrede mee hebben, want via het oude hotmailadres komt veel spam etc binnen.

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Reiniedebruin . Je outlook en/of hotmail gegevens zijn niet van Ziggo en ik kan je hier helaas dus ook niet bij verder helpen :-(. 

KeesN

Level 6
  • 99Posts
  • 5Oplossingen
  • 21Likes

@Reiniedebruin Terecht dat Ziggo je niet kan/mag helpen met een Hotmail-account. Kan ik jou eventueel helpen?

In alle Microsoft mail mogelijkheden zitten 2 opties: doorsturen wel/niet aanzetten en het account beëindigen. Vluchtig hiernaar gekeken, maar Microsoft is hier zeer voorzichtig in en heeft diverse veiligheidsvoorzieningen ingebouwd om misbruik tegen te gaan. Ook dit is zeer terecht.

Vraag 1: heb jij het wachtwoord van het betreffende Hotmail-account?

Vraag 2: wil je het doorsturen stoppen, of het account verwijderen?

Uitgelicht topic