Hi Sander,
Ik heb hier een zelfsoort probleem, en via de chat van Ziggo ben ik er niet uitgekomen met een collega.
Personen die naar Ziggo toe mailen vanuit onze emailserver, krijgen de mail direct terug met de volgende melding.
xxxx@ziggo.nl
host mx.tb.mail.iss.as9143.net [212.54.xx.xx]
SMTP error from remote mail server after initial connection:
550 mx8.tb.mail.iss.as9143.net mx8.tb.mail.iss.as9143.net MXIN103 Your IP MIJN_IP_ADRES is in RBL. Please see
http://csi.cloudmark.com/reset-request/?ip=MIJN_IP_ADRES
;id=cllpmJh47aH4e;sid=cllpmJh47aH4e;mta=mx8.tb;d=20211019;t=115057[CET];ipsr
c=MIJN_IP_ADRES;
Zou ik mij IP adres privé kunnen toesturen zodat deze uit de zwarte lijst gehaald kan worden?
Groetjes Pieter
Zeno