Op mijn werk maak ik voor internet en e-mail gebruik van het wifi netwerk van mn werk. Dit wifi netwerk wordt niet gebruikt voor werkgerelateerde zaken, maar is puur voor bezoekers en prive internet/e-mail voor werknemers. Het netwerk is wel met een ww beveiligd. Sinds kort kan ik om onverklaarbare reden geen e-mail via mijn ziggo account meer verzenden of ontvangen via dit netwerk, internet gaat prima. Ik krijg geen foutboodschap.
Een collega die ook een ziggo account heeft kan dit ook niet meer, een collega met een kpn account heeft geen problemen. Ik mail via pop3, met ssl en ww, poorten 995 en587.
Ziggo webcare via twitter kon mij niet verder helpen en adviseerde mij, mijn vraag op dit forum neer te leggen. Dus heeft iemand een idee in welke richting ik de oplossing van het probleem moet gaan zoeken, of heeft de oplossing voor het probleem. De oplossing is niet op voorhand de vraag bij de it afdeling van mijn werkgever neerleggen.
Ik dank jullie alvast voor het meedenken.