Hi Eva,
Is het al opgelost?
Want, je bent niet de enige.
5 maanden geleden precies hetzelfde gehad.
Al mijn inkomende mail van jaren allemaal weg.
En dat zou allemaal aan mijn instellingen kunnen liggen die al jaren hetzelfde staan.
Als je apparaten ingesteld staan dat ze met de ziggo server mee moeten gaan bij bv verwijderde mail, dan ben je gewoon de pineut. Alles overal weg.
En het antwoord op je vraag: "Hebben jullie van het forum dit probleem ooit nog op weten te lossen?".
Nee, ze lossen niets op.
Ze schuiven het naar de klant, terwijl het probleem duidelijk in de ziggo server zit.
Best jammer.
Er zijn meer klanten die tegen dit probleem aanlopen.
En eergisteren 17-07-2019 had ik weer hetzelfde probleem. Weer al mijn inkomende mail verdwenen.
Gelukkig laat ik al vanaf 5 maanden al mijn inkomende ziggo mail ook naar een Gmail account sturen.
Dit gaat me niet nog een keer gebeuren. dat ik alle belangrijke mail kwijt ben.
Toen het eergisteren weer gebeurde was ik erg blij met mijn back-up account.
Je mail back-uppen naar een niet ziggo account is helaas noodzakelijk als je belangrijke mail wilt houden.
Ik vertrouw de ziggo zerver niet meer.