EvaLaura

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail uit inbox verdwenen

Ik heb hetzelfde probleem! Al mijn e-mails verdwenen vandaag rond 17.00. ik heb een ziggo mailadres en sinds vanmiddag zijn alle mails uit mijn postvak in verdwenen op zowel webmail, outlook als mijn iphone. Verzonden mail en concepten zijn er nog wel. Ziggo klantenservice kan niet veel doen, helaas. Hebben jullie van het forum dit probleem ooit nog op weten te lossen?
3 Reacties 3
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Eva, ik vrees dat weg ook echt weg is, we hebben geen back-up van jouw privé e-mails op onze servers staan.

Controleer al je apparaten goed, als er stiekem toch ééntje op POP3 draait en alle berichten van de server heeft verwijderd dan zijn ze alleen daarop nog te zien en kun je ze vanaf daar ook terugzetten op de server.

Verder lees ik ook dat je hierover contact hebt gehad met onze Klantenservice, tegelijk met het verdwijnen van jouw e-mail was een ander (niet e-mail) account van je gehackt? Dat lijkt geen toeval.
Rubinald

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Eva,

Is het al opgelost?
Want, je bent niet de enige.
5 maanden geleden precies hetzelfde gehad.
Al mijn inkomende mail van jaren allemaal weg.
En dat zou allemaal aan mijn instellingen kunnen liggen die al jaren hetzelfde staan.
Als je apparaten ingesteld staan dat ze met de ziggo server mee moeten gaan bij bv verwijderde mail, dan ben je gewoon de pineut. Alles overal weg.

En het antwoord op je vraag: "Hebben jullie van het forum dit probleem ooit nog op weten te lossen?".
Nee, ze lossen niets op.
Ze schuiven het naar de klant, terwijl het probleem duidelijk in de ziggo server zit.
Best jammer.
Er zijn meer klanten die tegen dit probleem aanlopen.
En eergisteren 17-07-2019 had ik weer hetzelfde probleem. Weer al mijn inkomende mail verdwenen.
Gelukkig laat ik al vanaf 5 maanden al mijn inkomende ziggo mail ook naar een Gmail account sturen.
Dit gaat me niet nog een keer gebeuren. dat ik alle belangrijke mail kwijt ben.
Toen het eergisteren weer gebeurde was ik erg blij met mijn back-up account.

Je mail back-uppen naar een niet ziggo account is helaas noodzakelijk als je belangrijke mail wilt houden.
Ik vertrouw de ziggo zerver niet meer.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Email jaren bewaren op de Ziggo servers is sowieso niet te adviseren.
Altijd backups maken van alles wat belangrijk is.

In de voorwaarden staat:

De Klant verwijdert regelmatig de tijdens het gebruik van Ziggo Internet bij Ziggo opgeslagen informatie, waaronder e-mails en automatisch opgeslagen informatie met betrekking tot internetgebruik. Ziggo heeft het recht informatie ouder dan twaalf maanden te verwijderen als hij dit noodzakelijk acht in verband met het functioneren van het Netwerk of Ziggo Internet, zonder dat Ziggo de Klant dat vooraf moet melden en dat daardoor voor de Klant enig recht op schadevergoeding ontstaat

Uitgelicht topic