1
Vraag
2
Reageer en help mee
Knaapenzaken

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail geblokkeerd

In andere topics lees ik over geblokkeerde uitgaande mails. Dit heb ik nu ook aan de hand. Ik lees ook dat VPN hier iets mee te maken heeft, klopt dat?
3 Reacties 3
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Knaapenzaken wrote:
In andere topics lees ik over geblokkeerde uitgaande mails. Dit heb ik nu ook aan de hand. Ik lees ook dat VPN hier iets mee te maken heeft, klopt dat?


Nee. Ook zonder VPN kun je hier mee te maken krijgen. Categorie: Never ending story
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
In sommige gevallen heeft een VPN daar inderdaad mee te maken. Als de VPN telkens via een ander land gaat, lijkt het alsof er telkens ook vanuit een ander land ingelogd wordt op jouw mail. Een reden voor Ziggo, als dit te vaak gebeurt, om een blokkade erop te zetten aangezien de kans groot is dat jij dit niet zelf doet. Echter, heb je een goeie VPN, dan switcht die niet telkens van land en heb je deze zorg ook niet 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Knaapenzaken, welkom op onze Community.

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Je kan via webmail altijd mail versturen vanachter een VPN. Krijg je ook een melding of een bounce e-mail te zien wanneer je geen uitgaande mail kan versturen? We horen dan graag de details.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic