Vraag

e-mail blokkade opheffen. Stap voor stap

  • 18 maart 2019
  • 1 Reactie
  • 449x Bekeken

Stap 1 email deblokkeren:

1. Ga naar www.ziggo.nl

2. Boven aan staat "Mijn Ziggo"

3. Druk op "inloggen"

4. Druk op "logingegevens opvragen" onder "nu inloggen"

5. Bent u uw gebruikersnaam kwijt? Druk dan op "login opvragen". Dit staat naast "wachtwoord kwijt" om eerst de gebruikersnaam van uw mijn Ziggo te achterhalen. Als je je gebruikersnaam moeten achterhalen moet u uw klantnummer, postcode en huisnummer bij de hand hebben om deze in te voeren.

6. Er achter gekomen wat uw gebruikersnaam is? ga nogmaals naar "logingegevens opvragen"

7. Ga vervolgens naar het stukje "wachtwoord kwijt" om daar uw achterhaalde gebruikersnaam in te vullen

8. Druk op "ga verder" om vervolgens je postcode erbij op te geven.

9. Hierdoor krijg je de keuze om het wachtwoord van je mijn Ziggo aan te passen. je hebt meerdere keuze hiervoor.

10. Klik uw voorkeur aan en druk op "ga verder"

11. hierna gaat via een SMS, mail of brief een mogelijkheid toe om uw mijn Ziggo wachtwoord aan te passen

12. Het wachtwoord is aangepast!!







Stap 2 email deblokkeren:



1. Login in uw “mijn Ziggo” nadat u het wachtwoord heeft aangepast via de link

2. Ga naar het kopje "internet en wifi" onder "mijn producten"

3. Scroll naar beneden tot u e-mailadressen ziet staan

4. Klik op wachtwoord beheren of alias en wachtwoord beheren achter de mail die geblokkeerd is

5. Voer een sterk wachtwoord in

6. De mail is gedeblokkeerd!! 🙂

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +26
Hele nuttige Tip, dank je voor de uitleg.🙂

Reageer