5blokjes

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail alias aanmaken

Ik wil bij mijn email adres een alias aanmaken want volgens Ziggo kun je per emailadres 10 aliassen aanmaken maar ik kan alleen mijn wachtwoord aanpassen maar geen alias maken.

Weet iemand hoe dat wel kan?

Ik probeerde al via de chat met Ziggo maar elke keer duurt het te lang voor ik een reactie krijg en wordt de chat beëindigd. 

Bedankt

5 Reacties 5
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @5blokjes 
Welkom op onze Community 🙂

Is het inmiddels al gelukt een Alias account aan te maken? Mocht het nog niet gelukt zijn weet @Aruiter vast hoe hij je hierbij kan helpen 🙂
 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Voor zover ik kan zien in mijn Ziggo, kunnen alleen aliassen worden aangemaakt voor adressen die op @ziggo.nl eindigen. Van de emailadressen van UPC, athome en voorgangers kan alleen het wachtwoord worden aangepast.

Aruiter

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Jan F.@Jamyla Ziggo
Het klopt dat alleen aliassen aangemaakt kunnen worden eindigend op @ziggo.nl.
Of het technisch mogelijk is om ook de oude extensies te gebruiken, durf ik niet te zeggen.

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Dat is iets anders. Uit Jan z’n bericht begrijp ik dat je alleen voor een @ziggo.nl Email adres een Alias kunt aanmaken. Niet voor andere soorten oudere adressen in je Mijn Ziggo.
Dat die alias een @ziggo.nl adres moet zijn, lijkt me dan voor de hand liggend.

Verwijderd account
Niet van toepassing
hanh wrote:

Dat is iets anders. Uit Jan z’n bericht begrijp ik dat je alleen voor een @ziggo.nl Email adres een Alias kunt aanmaken. Niet voor andere soorten oudere adressen in je Mijn Ziggo.
Dat die alias een @ziggo.nl adres moet zijn, lijkt me dan voor de hand liggend.

Wat Jan zegt klopt. Staat ook ergens op Ziggo.nl

Uitgelicht topic